Isnin, 21 Mac 2011

[ gambar ] budak 6 tahun tertusuk besi pagar....



saya tak tahu..mcm mana boleh jadi mcm ni....tapi biasalah budak2 memang nakal...dan lasak serta degil....

pastikanlah anak2 anda tak jadi mcm ni.....



sumber gambar : borak kosong

22 ulasan:

cik m00lat berkata...

ish..kesian nya..tapi muka budak tu nampak rilek je..huhu

dLa berkata...

nape muke budak tu mcm x sakit jee. hehe

Puanbee berkata...

adoi sakitnya tak sanggup nak tengok lama2 kesian dia...

halila Ibrahim berkata...

Eeee... takut nye..
harap2 jgn la jd benda2 mcm ni depan mata..

cik sakdi berkata...

wow ngerinya gambar tu.. xsanggup nak tengok

Budak Botak berkata...

adeiii, harap x kena organ penting...

Mish Apple berkata...

ya allah... saket tu..

Hot Mama berkata...

ngerinya tengok...tapi budak tu tak nangis kan...mkin dia dah tak rasa sakit kot...

Nica berkata...

huhuhu.. budak tu tak nanges pun :(

Azroy Bin Kassim berkata...

humangai. relax je bdk tu.. organ dalaman tu tak tau cane..

Nailah Azman berkata...

kesiannya budak ni.
unlucky. nasib baik steady dan tak melalak. hehehe.

a.samad jaafar berkata...

pelik betul..mcm mana boleh jadi mcm tu ye.. seolah2 sengaja ditikam ke tubuh budak tu..hmm..byk sungguh keanehan dalam dunia yg sememangnya cukup aneh ni..

aimi nadiah berkata...

sakitnye...

CintaZulaikha berkata...

tgk pon da rase sakit...biar betoi tertikam..tah2 kena tikam. kaum drg kan salu ada ritual agama yg kita tak tau ..opss. klu tersalah ckp tlg maafkan saya.

ghost writer berkata...

budak nih siap tunjuk 'poker face' lagi...macam tuh lar,budak lelaki tak leh nangis...

"aku bukan lar superman,aku juga bisa nangis"haha!

Puan Kutu berkata...

rilex jer budak tu..tak skit ker?

Solihin Zubir berkata...

Ya Allah.. sakitnya tengok..
tp knapa budak tu nmpk rilek saja eh..

sicomot-comel berkata...

hmm...apelah budak ni buat??

nmpk macam tak sakit,,rileks betullah dia ni ^^

RaNiA berkata...

caner la leh jadi sampai gini...huhuhu...

anaz symbiosiss berkata...

its right??gerun je nengok...

Zaza berkata...

sr...betul2 ke tuh?

Kaseh berkata...

ya ALLAH kesiannyaa.....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy