Ahad, 20 Mac 2011

[ gambar ] Ibu kejam...paksa 3 orang anaknya MINUM AIR KENCING....ibu jenis apa mcm ni????


Seorang ibu muda dan pasangan telah dihukum melakukan khidmat masyarakat selama 160 jam selepas didapati bersalah mendera anak-anak mereka.Yeung Wing-ki, 28 dan Chung Chi-wing, 27, seorang pemandu teksi,telah dikatakan memukul anak-anak mereka dengan rotan dan juga memaksa mereka meminum air kencing.Mereka dmelakukan perbuatan ini sejak Julai 2009 sehing bulan April tahun ini.

Pasangan ini mempunyai seorang anak berusia 1 tahun dan Yeung mempunyai 4 orang anak hasil perkahwinan terdahulu.Teman lelakinya juga dikatakan memasukakn alat kawalan jauh kemulut anak Yeung yang berusia 9 tahun serta menumbuk beberapa kali ke dada anak sulungnya dan melilit tahli leher ke tengkuknya sehingga menyebabkan budak itu lemas.

Hakim berpendapat ini bukanlah cara untuk mendidik anak atau mendisiplinkannya.

p/s:....TAK LAYAK DIPANGGIL IBU....!!


sumber: klik sini dan klik sini

21 ulasan:

Myra Ayreen berkata...

serious !

tak layak di panggil IBU !

Hanaa berkata...

Artikel nie best. followed :)

dyea irdina berkata...

baru umur 28 dah ada 5 anak..laju wey...ni mesti kes panas baran ni..yg jd mangsa anak2..sian tul

ladyzamea berkata...

Apa jenis m'nusiakah ini
macam syaitoon...!!!oppp's terlebih sudah..heehhe

Puan Kutu berkata...

Masyaallah..

si para para berkata...

kejam..
dunia akhir zaman.

Adzriel AB berkata...

yg didera tu anak tirinya.

CintaZulaikha berkata...

tu la gatai nak kawen muda...ni namanya blom bersedia, tapi gatai..

mmg lsg tak layak panggil IBU pon..citt..

FaTin.FiRDaUs berkata...

jahat btol ibu dy ni!

belogkiter berkata...

Manusia sekarang banyak yang gila

:: Nonoy :: berkata...

hisshh.. apa jenis mak bpk la meka nie, anak yg xberdosa tu lak jd mgsa.

hukuman tu pun pttnya lbh berat ag! huhu

Isa berkata...

itu didik anak cara moden kot... hahaha... macam2 dunia zaman sekarang nih...

Kaseh berkata...

takde keja lain gamaknya dorang nih..haishh..otak kat lutut betol..

miss m00lat berkata...

kejam..xlayak dipanggil ibu..

miss m00lat berkata...

kejam..xlayak dipanggil ibu..

kilur berkata...

masyaAllah..apa nk jadi ni..isk isk..

dLa berkata...

pmpn tu x mara ke pakwe die buat anak die mcm tuu. hish ape lah!

Mya Amira berkata...

isyh3.. kesian anak dia..
dpt mak cm tu..

manueng berkata...

gile ke ape diorg ni? ish3~

Cik Asma BLuppy berkata...

ya ALLAH.. jauhkan la prkara ini berlaku kat kita semua.

maira berkata...

KEJAM!!! malangnya hukuman tak setimpal dengan kesalahan.. patut diberi hukuman yang lebih berat..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy