Rabu, 16 Mac 2011

[ gambar ] Kerana berpisah.. Wanita Ini Perlu Pulangkan "Payudara" kepada kekasihnya..



Seorang wanita Jerman pening menghadapi tuntutan mahkamah mengenai implan yang tertanam di payudaranya. Tuntutan itu muncul bukan gara-gara melanggar peraturan perubatan, tapi kerana dia mengingkari perjanjian pembiayaan pembedahan itu dengan kekasih hatinya.

Menurut laporan Reuters, wanita yang diperkenalkan sebagai Carsten itu melakukan pembedahan payudara setahun lalu, setelah mendapatkan pinjaman wang daripada kekasih hatinya sebanyakr €4.379 .

Pinjaman wang ini dilakukan dengan perjanjian hitam putih, bukan sekadar kepercayaan atas nama cinta. Isi perjanjiannya, Carsten tak perlu mengembalikan wang pinjaman itu dengan bersedia tinggal bersama kekasihnya selama satu tahun.

"Memang benar Carsten menandatangani perjanjian itu sebelum pembedahan," kata keluarganya Anatasia.

Tetapi belum genap satu tahun selepas pembedahan, pasangan itu terlibat konflik, masalah dan akhirnya berpisah. Ini membawa kepada bahawa Carsten mesti segera mengembalikan wang pinjaman itu.

Carsten agaknya tak berpikir panjang ketika memutuskan berpisah dari kekasihnya. Dia mungkin lupa dengan keadaan kewangannya tak tak mencukupi untuk membayar hutang kepada kekasihnya.

Dia cuma sanggup mengembalikan hutang sebanyak €3.000 . Jika tak berhasil membayar hutang kemungkinan besar implan yang ditanam di payudara di minta kembali oleh bekas kekasihnya.

Moral :

1. Kalau tak ada duit, tak payahlah nak buat pembedahan payudara..


sumber: Klik sini

17 ulasan:

si para para berkata...

pulak dah...benda macam ni pun nak gaduh.time cintan cintun dulu semua sanggup.hehe tapi ada hitam putih, kena la bayar balik.hehe

saya YANA berkata...

iplan tu pulng blik kt bf dia.. buat teman tido ke ape..? huhu...

Ila berkata...

tah ape2 jer..lain kali redha jelah dgn apa yg ada...dan kasi lempang lelaki tu sekali...

dLa berkata...

haha, kdg2 lucu jgak bila bce kerenah org nie

sharamli berkata...

macam-macam hal..hu3

hanim azhari berkata...

aaaiiyoo cenggitu pon ade ka ?

sicomot-comel berkata...

salam

hohoho..
dah taw kopak,,nak buat implan bagai pulak ~,~'

eyna azmi berkata...

halalkan je tak leh ke?

Miss Dill berkata...

hargai diri sendiri. syukur dengan ape yang ada :)

Miss Dill^^

Ibnushukran berkata...

klu ada duit bnyak mne pun, redha je la dengan apa yang ada.. ingat ni semua pinjaman sementara shja... :)

Nora Shahaira berkata...

bila tak redha, habis semuanya nak tukar..tadi terbaca dlm akhbar ular mati lepas patuk payudara yg ada implan gitu la..tgok, ular pun boleh mati..ni kan manusia.

manueng berkata...

setuju ngan ibnushukran...kalo ade duit pun xyah la bedah2 kosmetik ni...bukan tahan lama pun...kang dah tua mesti pelik je rupe kang...

katakan tidak pada 'cetak rompak'... pilihlah yg ori...huhu

ahsfantasy24 berkata...

aduyai..
mnyiksa bdan..
brsyukurlah ngn apa yg
kte miliki..huhu~

cikAna berkata...

kan dah kene.... tu la ... masa bercinta i bagi ni, u bagi tu.. dah gaduh,, ape pon x pndg dah,, yg penting duittt,, duittt ;)

maira berkata...

buruk siku lorr... dah bg mintak balik haha... :)

Tanpa Nama berkata...

Kesian, itulah lain kali buat lagi.

Kaseh berkata...

macam2 hall..inilah doniyaa..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy