Ahad, 13 Mac 2011

[ gambar ] ketabahan ayah menjaga anak yang cacat..





sesiapa yang melihat kanak-kanak ini pasti akan rasa tersentuh jiwanya....yang terpaksa berkongsi tubuh dengan pasangan kembarnya yang tidak cukup sifat..

ketabahan seorang ayah menjaga anak istimewa ini jelas terpancar di raut wajah lelaki ini..teringat kata pepatah " kasih sayang ibu, bawa ke syurga, kasih sayang ayah tiada tolok bandingnya...walau cacat sebesar mana pun, kasih sayang seorang ayah pada anaknya tetap tidak akan berubah..memberi cinta dan kasih sayang tanpa syarat.

bersyukur dilahirkan sempurna..




25 ulasan:

juju.johanizah berkata...

mmg menyayat hati..one in a million.

abu muaz berkata...

penuh cubaan hidup ni SR

eddy syrol berkata...

ermmmm

Ad Rifza berkata...

Ngeri tgok..

CintaZulaikha berkata...

sedey melihatnya...~~

Tanpa Nama berkata...

Subhanallah..

Moga kasih si ayah kepada anaknya dibalas dengan yang lebih baik...

Puan Kutu berkata...

semoga si anak n si ayah semakin tabah mngharung hidup yg penuh liku!

bee berkata...

kesian budak ni...nak buat cam mana kalau dah di takdirkan mcm tu terima lah seadanya

Miss Ran berkata...

sedih..tk bole bedah ke=(

Sekamar Rindu berkata...

Miss Ran,

tak pasti boleh bedah ke tidak...

Sekamar Rindu berkata...

bee,

sangat kesian..

Sekamar Rindu berkata...

puan kutu,

semoga mereka berdua tabah...

Sekamar Rindu berkata...

Tanpa Nama,

ayah mana tak sayangkan anaknya kan..


terima kasih sudi komen di sini..tapi nape guna anon?..susah saya nak jejak balik..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

betul puan..sedih melihatnya..semoga anak ini tabah

Sekamar Rindu berkata...

Ad Rifza,

ada hikmah yang besar yang mungkin kita tak tahu.

Sekamar Rindu berkata...

eddy syrol,

terima kasih eddy

Sekamar Rindu berkata...

salam tuan,

memang betul tuan...kita boleh bayangkan kalau kita yang mengalaminya..

Sekamar Rindu berkata...

juju.johanizah,

sangat menyedihkan...

Myaby berkata...

erk.

agak ngeri gitu. sbb ade kaki attach kt perot.

huhu.

tabah mereka.

♪..aq[daN]pUteraku..♪ berkata...

a'firullah.....

dugaannya c ayahkn...; nsib mahu mnjagaa.. ank2 cmni,byk rezekinyaaa..knk2 yg ckup istimewa. syukurkn, kita d lahirkn sempurna.alhamdulillah ;)

muhamad hanif berkata...

er..saba je kan ayah dia..
isk..isk..

Sekamar Rindu berkata...

muhamad hanif,


ya..kesabaran perlu dalam situasi ini..

Sekamar Rindu berkata...

..aq[daN]pUteraku..,

si ayah pasti akan menjaganya...

Sekamar Rindu berkata...

Myaby,

semoga mereka tabah..

Kaseh berkata...

sedih tgk :( dia mmg anak istimewa..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy