Isnin, 14 Mac 2011

[ gambar ] Lima orang kanak-kanak bergilir rogol budak perempuan 6 tahun


Adegan sebuah film porno yang baru ditonton menjadi inspirasi kepada seorang murid kelas 4 SD di Kel. Hutabalang, Kec. Pinangsori, Tapanuli Tengah (Tapteng). Bersama 4 teman sebayanya, seorang kanak-kanak perempuan berumur 6 tahun pun jadi sasaran aksi seks Kes ini baru kelmarin (1/3) dilaporkan Kapolsek Pinangsori, AKP Kamdani SAg. “Kejadiannya Sabtu (5/2) lalu, namun baru dilaporkan oleh orangtua mangsa kerana penyelesaian secara kekeluargaan oleh pihak keluarga mangsa dengan keluarga pelaku mengalami jalan buntu,” terang Kamdani.


Kejadian ini berlaku ketika 5 anak itu bermain di pekarangan rumah mereka yang berdekatan di Hutabalang. Seorang anak yang diketahui baru menonton film blue, lalu memanggil Dona, demikian nama samaran yang digunakan menutupi aib kanak-kanak perempuan malang itu. Ketika dipanggil untuk diajak bermain, Dona sedang mengayun adiknya.

Dia dibawa ke sebuah pondok dekat rumahnya. Di situlah 5 kanak-kanak itu menggiliri tubuh Dona.Dona yang lugu itu hanya diam saja ketika diperlakukan begitu, “Ternyata ada saksi yang melihat kejadian itu,” terang Kamdani, “Saksi masih anak-anak juga. Dia kemudian menceritakan (yang dilihatnya) itu kepada orangtuanya. Khabar itu lalu sampai kepada orangtua mangsa.”


Pihak Polsek Pinangsori mengaku telah memeriksa Dona, para tertuduh (5 anak), juga saksi peristiwa gila itu. “Selesai siatan nanti segera kita ajukan ke Kejaksaan,” kata Kamdani, yang man telah bekerja sama dengan Balai Penelitian Anak Sibolga, serta tak menahan para tersangka cilik itu. Untuk kes ini, polis memakai Pasal 81 subsider Pasal 82 UU No.23 Tahun 2002 tentang Perlindungan Anak.

“Dari hasil pemeriksaan” sambungnya, “memang ada luka akibat benda tumpul pada kemaluan mangsa. Pengakuan para pelaku, salah satu dari mereka ternyata mengaku pernah menonton film porno. Jadi kita sangat prihatin, kerana para pelaku cuba meniru adegan film it

siapakah yang mahu dipersalahkan???


sumber : KLIK SINI




51 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Tu macamana leh tertengok citer porno tu???? Sapa punya yang ditengoknye tuh ???

ASTAGHFIRULLAHALAZIM !!!! Mintak dijauhkan dari anak2 kita...Aminnnn...

Adzriel AB berkata...

TV sekarang pun merisaukan dengan mcm2 gaya seksi.

maira berkata...

astaghfirullah... dunia yang semakin haru biru.. :(

hanim azhari berkata...

budak2 zaman sekarang senang terpengaruh huhu

si para para berkata...

semua pihak harus di persalahkan.
kalau datang bala, bukan seorang yang kena.tapi semua.

ketua yang paling dulu.

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

puncanya dari mana dorang dapat bahan lucah kalau tak dari ahli keluarga terdekat.

cik sakdi berkata...

budak lelaki darjah 4 boleh buat ke? hmmm macam2 la. isk!

dLa berkata...

dasat btol budak2 skrg. mana nya lah tsunami tak dtg. tak ambik iktibar lgsg

(✿◠‿◠) berkata...

ish..ish.. kecik2 nengok porna.. mane la dapat nieh.. ish2...ish2... sape mau salahkan?

CintaZulaikha berkata...

sb tu takot nak letk anak sebilik ngn kta. smpai masa mmg kena letk bilik lain..huhu~~

eyna azmi berkata...

uish..budak budak sekarang ...

PiNkY GrEeNnY PeAcHaNg berkata...

astagfirullah...dunie2...:(
skrng budak2 pon dah pndai bende2 gini...nauzubillah...

PiNkY GrEeNnY PeAcHaNg berkata...

Astagfirullah..dunie2...:(
skrng nie budak2 pon dah pndai..nauzubillah...;(

Budak Botak berkata...

yg ciannya, bdk tue jadi mangsa...

Anis Adila Aris berkata...

takutnye dunia sekarang ni..

Kaseh berkata...

ya ALLAH nauzubillah,..mintak dijauhkan la menda2 macam ni jadik kat negara kita...haishhhh

cupido nakal berkata...

uhuu..
ntah sapa nak di prsalahkan..
nak kta bdak2 2 yg nak di prsalah..
durank x taw pa2 p0n..
uhuhu.. ntah lah

aQimie Ceplos berkata...

erk! tak padan dgn kecik tuh ..
jgn la generasi kite jadi cam tuh..
mintak di jauhkan..

Encik Amman berkata...

alahai.. kanak2 sekarang begitu mudah untuk mendapatkan sumber2 porno. bahaya. ibu bapa kene beri perhatian terhadap didikan kat anak supaya mengelakkan perkara2 begini. Sekarang budak darjah 4 ke atas pun dah sedikit bernafsu.

ladyzamea berkata...

adoi....ni mesti tertengok mak bapak dia punya cerita 18sx tu...fuh..dasat tol!

manueng berkata...

pemilik video tu yg salah...kot ye pun nak miliki sgt video tu, jgn la sampai anak2 bleh dpt access kepada video tu...nak lg elok, xyah payah ade video terus...lg senang

Miss Dill berkata...

subhanallah. ape nak jadi..

Miss Dill^^

garfield88_aini berkata...

hal2 seperti nie perlu dibendung daripada terus2 berlaku pada yang lain... bahaya... seks sekarang makin berleluasa xkira peringkat umur... takut pulak...

budak kampung berkata...

zaman dulu nak tengok porno2 ni kene beli cd la. bluetooth ngan member la (cisss macam penah buat je. keh3). tapi zaman sekarang dah takpayah susah2. tu haaa. kat tv tu. macam2 ada. ala2 porno gitu. dok selak2 kain nampak peha gebu. dok pakai kemban nampak lurah dendam. budak tengok pon gerammm. ak tak. aku rilek jer ( ciss taknak ngaku la pulak)

Senja berkata...

astagfirullahaladzimm......

tidak tahu harus berkomentr apa, sungguh kejadian yg memilukan hati :(

Sekamar Rindu berkata...

Senja,

sangat memilukan..usia sekecil itu dah pandai membuat onar..

Sekamar Rindu berkata...

salam..

hahaha...terfelak saya membaca komen kamu..

Sekamar Rindu berkata...

garfield88_aini,

semua pihak perlu memainkan pernan..

Sekamar Rindu berkata...

Miss Dill,

dulu mungkin pelik ..sekarang ni benda2 mcm ni dah banyak sangat berlaku..

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

semua perlu memainkan pernan membendung masalah ini...

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

mungkin laaa tu...ishh..sangat bahaya...

Sekamar Rindu berkata...

Encik Amman,

betul tu En.Amman..sangat mudah..semuanya dihujung hari..

Sekamar Rindu berkata...

aQimie Ceplos,

bila dah setiap hari dipengaruhi dengan benda2 tak sihat..mcm2 perkara boleh terjadi..

Sekamar Rindu berkata...

cupido nakal,

yang paling dekat, dengan anak2 ialah ibu bapa..., para ibu bapa perlu mengambil langkah proaktif, selalu memberi nasihat pada anak2..

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh,

moga dijauhkan berlaku....benda2 yg tak baik mcm gini...

Sekamar Rindu berkata...

Anis Adila Aris,

ngeri..sekali dah terjebak..sangat sukar nak berpatah balik..

Sekamar Rindu berkata...

Budak Botak,

sangat simpati budak2 ni..dalam usia yng sangat mentah dah pun tahu hal2 dalam kain ni...

Sekamar Rindu berkata...

PiNkY GrEeNnY PeAcHaNg,

mcm2 dah pandai..dulu tak mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

budak2 yang terlebih pandai ..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

betul tu puan..memang perlu diasingkan..

Sekamar Rindu berkata...

(✿◠‿◠),

entahlah nak salahkan sape..yg penting sekali, peranan family sangat penting dalam membendung anak2 drp terjebak dalam hal ni

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

sangat dasat..dan tak terfikir kita yg dewasa ni, ada juga budak usia mentah lakukan seks mcm ni

Sekamar Rindu berkata...

cik sakdi,

budak2 zaman sekarang...mcm2 perangai..

Sekamar Rindu berkata...

THE LEKAT LEKIT STORY,

memang betul tu...saya setuju..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

ya..kalau datang bala drp tuhan..semua akan kena..

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

pemgaruh rakan sebaya, pengaruh media massa, dan family meymbang sikit sebanyak hal ini..

Sekamar Rindu berkata...

maira,

memang dunia yg semakin parah dengan mcm2 hal maksiat...

tu baru budak..belum lagi ditinjau org dewasanyaaa

Sekamar Rindu berkata...

Adzriel AB,

tv/internet menyumbang semua ini..

Sekamar Rindu berkata...

AdiaLuze,

semoga dijauhkan benda2 yg mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen/pendapat..semoga benda2 yang tidak baik ini tidak berlaku dalam famiy kita..

amin..

THE NIGHT WALKER berkata...

disayangi, didukung, dicium dan dibela. Kita sebagai orang dewasa ke….., kanak-kanak ke… dan orang ramai, tak terkecuali para remaja serta semua masyarakat perlulah melindungi kanak-kanak. Wahai Blogger tak perlulah awak menunjukkan gambar kanak-kanak seperti diatas ini lagi kerana, ini membabitkan kehormatannya. Tiada alasan kamu untuk memaparkannya dengan alasan kamu mengambil berat tentang kanak-kanak.Bukan ini caranya. Cara ini salah, malah berdosa besar. Jika betul kamu ambil berat tentang kanak-kanak jangan memaparkan lagi gambar kanak-kanak yang mengaibkan diri mereka. Harap kamu faham. Wahai rakyat Malaysia yang saya sayang, jika betul kita adalah sebuah bangsa Malaysia yang sayang kanak-kanak bukalah laman websites ini dan daftarlah sebagai pembela kanak-kanak. Inilah websitenya. Perhatian ! Sebarkan website ini kepada semua orang tak kira orang itu dari timur tengah, eropah ,barat, mat saleh ke…… terutama sekali keluarga dan rakan-rakan dan saudara-mara.

” http://uniteagainstabuse.my/share/spread ”

OK ! SAMPAI DI SINI SAHAJA. INGAT ! ALLAH CIPTAKAN KANAK-KANAK UNTUK DIDUKUNG,DISAYANG,UNTUK KITA CUBIT PIPI MEREKA, CIUM PIPI MEREKA, GIGIT PIPI MEREKA YANG COMEL DAN GEBU ITU ,DAN BERBUAT BAIK KEPADA MEREKA. KAMU SEMUA PATUT BERSYUKUR KERANA ALLAH CIPTAKAN KANAK-KANAK. BERSABAR KE ATAS MEREKA ! SAYA SAYANG KANAK-KANAK ! SAYANG SEMUA ORANG ! SAYANG ALLAH DAN NABI MUHAMMAD S.A.W !

SAYA DOAKAN KITA SEMUA AKAN BERJUMPA DI DALAM SYURGA BERSAMA RASULULLAH S.A.W ! BYE!ASSALAMUALAIKUM! INYALLAH ! LAKNAT KE ATAS BARAT KERANA MENGASASKAN VIDEO LUCAH DI DUNIA INI.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy