Khamis, 10 Mac 2011

[ gambar ] Pasangan ditangkap sedang berzina di ladang kelapa sawit


PASANGAN berzina ini, tidak tahu malu ketika ditangkap oleh Satpol PP dari kebun PTPN-I.. Ketika ditangkap, keduanya masih belum mengenakan pakaian.

Nurlam (45), warga Karang Anyar, Langsa Baroe dan Yuniar (38) warga Peureulak, Aceh Timur. Selain petugas Satpol PP, petugas WH Langsa juga turut menyaksikan mereka berzina..

Ketua Satpol PP dan WH Kota Langsa Syahril, SE diiringi oleh Kasi Penegakan Kebijakan Daerah Satpol PP dan WH Kamaruzzaman, SHI dan Dan Ops WH, Fazil Ibrahim, menyebutkan,ketika ditangkap pasangan yang diketahui masih berstatus isteri dan suami orang lain itu dalam keadaan bogel.

Syahril menjelaskan, penangkapan itu berlaku ketika Satpol PP dan WH melakukan rondaan mencegah maksiat di kawasan jalan pintas PTPN-I Langsa yang diketuai oleh Dan Ops WH, Fazil Ibrahim dengan menggunakan kereta peronda.

Ketika melalui jalan pintas dikawasan kebun sawit PTPN-I Langsa yang cukup sunyi dan jauh dari kawasan penempatan penduduk, tiba-tiba Satpol PP dan WH melihat satu motosikal tanpa pemiliknya terletak dalam semak-semak kebun sawit.

“Kerana curiga, Satpol PP dan WH melakukan siasatan dan intipan sekitar lokasi motosikal tersebut. Ternyata tidak jauh dari situ petugas Satpol PP dan WH menemukan pasangan bukan muhrim itu sedang berzina tanpa berpakaian,” kata Syahril.

Setelah melihat pemandangan yang jijik dan melanggar syariat islam itu, Satpol PP dan WH terus mengejutkan pasangan tersebut yang membuat mereka (pasangan mesum) terkejut dan tidak boleh berbuat apa-apa.

“Ketika ditangakap mereka sedang asyik berzina dalam semak tanpa pakaian,” tegas Syahril.Setelah pasangan zina mengenakan kembali baju mereka yang berselerak di semak-semak dan mereka di bawa ke satpol PP dan WH untuk proses hukum syariah


p/s: udara yang kita sedut pun..pemberian Allah SWT...masih mahu melakukan perkara yang mungkar...jenis manusia apakah ini.?


sumber: klik sini

34 ulasan:

apezs shah berkata...

ya allah gilerh la.. haish!!

Ibnushukran berkata...

astaghfirullah.. ish2.. macm2 perangai..

najwa's berkata...

semoga kita dijauhkan dengan perkara cmni. Amin. :'(

DyaMohd berkata...

manusia semakin lalai..

manggosteen berkata...

ingatkan kebun PTPTN tadi..akkaka

Nur Hanani berkata...

Uish..dasyat laa...tak pakai baju.. sensor..

Entri Terkini: Buffered Earning MAS MH Buddy untuk bulan ni..
Entri Terkini: Pendaftaran SPM 2011..

deqla manjew berkata...

ish3..x psl2 peronda 2 free2 jew tgk dowg wat projek..hahaha

atty's berkata...

yeww..geli nengoknya ..tak kenal halal haram dah ..nak syiok je semata2

AdiaLuze berkata...

Astaghfirullahalazim... Masing2 kan dah kawin.. Napalah nak buat menda2 camni lagi ni... ~.~

kira kekuri berkata...

gila manusia sekarang! mintak d jauhkan!

kakchik@ella berkata...

makin maju dunia, makin hilang tatasusila kemanusiaan. heran, kan.

Wanita Mutalib berkata...

memalukan.

erocksan berkata...

adeh terkantoi sudah

Kakzakie berkata...

Menurut hawa nasu syaitan yg semakin menjadi-jadi sekarang. Na'uzubillah himinzalik....

Adzriel AB berkata...

eeee... tak senonoh.

juju.johanizah berkata...

cam xda tempat alen je nak buat benda camtu...

h4ni3 berkata...

heee.. dalam ladang pun jadik! hampeh tul

dLa berkata...

bila dah nafsu kuasai diri

maira berkata...

astaghfirullah...

L.E.N.S.A-N.A.N.I berkata...

hurm, apa nak jadi dgn dunia skrg ni.. mcm2 p'kara yg d luar jngkaan byk b'laku.. moga kita smua di lindungi.. amin..

Ila berkata...

apelah nak jadi dgn dunia sekrang kan

eyna azmi berkata...

dalam semak pun jadi kerja ....ish

Norhayati Rostam berkata...

Terbongkar sudaaa.
Ingat ladang selamat la tu.

manueng berkata...

ni la jd bila akal dikuasai nafsu...

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

nafsu yang gila....

Sekamar Rindu berkata...

Norhayati Rostam,

walau di mana sekali pun Allah melihat apa yg kita buat..

insaflah...

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

tulah..dalam semak pun jadi keje..
tak ubah seperti haiwan saja...

Sekamar Rindu berkata...

Ila,

dunia di akhir zman mcm nilah...

Sekamar Rindu berkata...

L.E.N.S.A-N.A.N.I,

bila nafsu menguasai diri.akan lupa halal dan haram..

Sekamar Rindu berkata...

maira,

manusia yang tak tahu batasan agama, mcm nilah...

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

nafsu haiwan.mcm nilah..

Sekamar Rindu berkata...

h4ni3,

tak kira dah di mana pun...

bila nafsu kuasi diri..akal dah tak berfungsi lagi dah..

Sekamar Rindu berkata...

juju.johanizah,

soal tempat tak timbul..skrg ni soal dosa yang tak tertanggung..tu yg perlu difikirkan..

Kaseh berkata...

haishhh get a room larr....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy