Isnin, 28 Mac 2011

[ gambar ] patung lelaki handsome dicipta untuk wanita yang kesepian......





Inilah dia patung lelaki yang dicipta oleh pereka Jepun, khas bagi wanita-wanita yang kesepian, [ yang selalu ditinggalkan oleh suami]

Patung ini yang dimasukkan cips di dalamnya yang mampu berinterksi dengan sesiapa saja..boleh menemani bila santai, seperti teman minum tatkala suami tidak ada di rumah.

mcm2 la orang Jepun ni ya....yg tak terfikir di minda kita pun ada dicipta......

minta2 tak ada kat Malaysia..........




19 ulasan:

muhamad hanif berkata...

haha..jepunjepun..

Khairil Shahmi Shaidun berkata...

pasai tu kena bala...

Puan Kutu berkata...

emm macam2..manakan ada gantinya suami dimata isteri,apatah lg nak disamakan dgn patung?

✿ milly molly ✿ berkata...

wa, camni pun ade. ish2!

saya YANA berkata...

patung untuk lelaki yg kesepian pon ade kan.. haha...

♥♥Cikngah♥♥ berkata...

takutla tgk patung ni especially lau duk sorg2.tamau2..

Amirrah Zawani berkata...

org jepun mmg suka reka benda pelik2.. haha :)

SizZLing SuZai berkata...

hu macam2..hahah habes y xd laki nk gak xle ke?? hahahha XD

HATYCIKNUURUL berkata...

diorang fkir luas tp cetek ilmu,.huhu,.

manueng berkata...

dulu duk wat patung ppuan...skang dah ade versi laki nye plak...huhu

CintaZulaikha berkata...

mcm2 bda drg cipta ats tujuan yg pelik2...sedey tol lahhhhhhhhh..huhu

maira berkata...

haaaaaa.... dulu patung pompuan, skrg lelaki pulak... boleh terubat ke kesunyian ngan patung tu..

MeMHaliD berkata...

moga tidak ada benda camni kat Malaysia...kalau ada sengaja menempah bala...nauzubillah....pengajaran dari bala yang menimpa jepun...

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata...

kite sbg org islam..bace alquran dan zikir utk rawat hati sepi

Zaza berkata...

tak la ensem mana pon...ayah za ensem g :P

Miss Eiza berkata...

hmmm...mana la nak ley sama patung dgn suami.. <--haha...ckp mcm dah kawin ja...

salwaismail berkata...

ish. pelik2 betul.
:)

salwaismail berkata...

ish. pelik2 betul.
:)

Cahaya... berkata...

macam2 la skang ni..pelbagai cara yang dilakukan untuk menghilangkan stress yang mana Jepun terkenal dgn peratus bunuh diri yang tinggi...andai diorang tau keindahan agama Islam..tak payah nak buat benda2 pelik camtu nak selesaikan masalah..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy