Selasa, 22 Mac 2011

[Gila] Kerana nak nikah free pasangan ini sanggup berbogel





Macam -macm hal manusia ini .Pasangan ini sanggup berkahwin dalam keadaan bogel semata-mata mahu perkahwinan mereka dibiayai sepenuhnya oleh sebuah stesyen radio di UK.Stesyen radio itu akan membiayai segala kos perkahwina kepad pasangan yang sanggup berbogel pada hari perkahwinan mereka.

p/s: harap2 tak berlaku kat malaysia mcm ni..



26 ulasan:

OKEdChokelaT berkata...

huhuhu..jangan la ade..lau ade mak kema tsunami agaknya

juju.johanizah berkata...

wah..xsanggup aku nengok

Budak Botak berkata...

kat sana bogel tu dh perkara biasa. hu3, jgnb tiru budaya yg pelik2 cmni...

miss frog berkata...

ish3x...tutup mataaaaaaaaaaaa!!>,<

qasehraihan berkata...

laaa..gila..gila glemer pun ye gak kot kan??hoh

ibuintan berkata...

antara orang2 yang gila

cik sakdi berkata...

ish.. terkeluar ilmu ku melihat abang buncit tu! hahahah

Zaza berkata...

haik!teruk tol...hope malaysia no kes cmtu...dunia akhir zmn ni...
eleh!laki tu pon nk free gak...free show 4 free wedding...eleh...no gentle looo

anis aniesa berkata...

tak pernah dibuat org,,klu org suh terjun bangunan dpt sejuta pon msti ade y try,,adeh,,,dunia2,,,

Miss Zati (^___^) berkata...

mmg giler.. huhu..

miss ANGIN berkata...

geli . dah la buncit . huhu

hanim azhari berkata...

huhu..bebetol xde koje nk wat ni

dLa berkata...

mak aih, haha. jimat xyah nk sewa baju pengantin

Puan Kutu berkata...

memang takkan ada..or gila pun tak snggup buat..:)

storyfromme berkata...

perangai macam takde otak je dorang ni.

aliza berkata...

macam2 hal..

CintaZulaikha berkata...

hadoii...semata jek..tak ada makna tol..

NiSha berkata...

uuiissh mane hilangnya perasaan malu mereka ni kan..

myzatulmarghliyana berkata...

aduih. sia2 je dpt dosa ternmpk laki x seksi yg bogel tuh. x sanggup. x sanggup. astaghfirullah..

Puanbee berkata...

wat kerja gila namanya nih!!

saliha888 berkata...

serammm!

qucachahir berkata...

tak sepatut nye berlaku di negara kite..
harap2 xdew pihak yang berniat nak buat camnie..

KuNanGKuNanG berkata...

ntah pe2 la...

risa berkata...

dunia akhir zaman macam ni lah kan..emmmm

Kaseh berkata...

uishh keje bodo ni...kalau badan masing2 lawa takper gak haishh

SizZLing SuZai berkata...

hadoiii mcm2...seb beik msia NORMAL lg erk~

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy