Khamis, 17 Mac 2011

kenapa asyik Ralat..Ralat saja ni.....



apa masalahnya ni....bila nak BW ke blog2 sahabat2 yang lain...asyik keluar " Ralat." saja ni..

apalah masalahnya ni...


Harap maaf, tetapi kami tidak dapat melengkapkan permintaan anda.

Apabila melaporkan ralat ini pada Sokongan Blogger atau dalam Kumpulan Bantuan Blogger, sila:

  • Gambarkan apa yang anda lakukan apabila anda mendapat ralat ini.
  • Berikan kod ralat dan maklumat tambahan berikut.
bX-f0hw1h





ishhh.....ish...................mcm2 laa pulak....


11 ulasan:

dLa berkata...

ptg td pun tbe2 blog dla ilg. bile bkak die kate blog da remove, cuak btul.

tOkeY aIskrIm berkata...

sama lah.. tpi dh ok kot... :)

si para para berkata...

blog buruk aku ada lalat tak.he ralat la..hehe

CintaZulaikha berkata...

sama pnh jadi dkt saya juga...tapi bla saya reload blik baru dpt...huhu

cik sakdi berkata...

cube awak tekan close. hehehe

Sekamar Rindu berkata...

cik sakdi,

sekarang dah opk dah..:))

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

dapat..alhamdulillah laaa..

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

tak ada..:)

Sekamar Rindu berkata...

tOkeY aIskrIm,

alhamdulillah,,

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

memang cuak..:)

Kaseh berkata...

blog dah penat tuh..hehehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy