Selasa, 15 Mac 2011

Mata memang mudah menipu....









Mata sering menipu....apalagi kalau tidak diamati dengan akal fikiran sihat serta rasional.
Seringkali mata mudah tertipu pesona luaran semata..




18 ulasan:

mia.lia berkata...

tu la namenye optical illusion..hahaha

CintaZulaikha berkata...

eh eh, dada dy...~~

Sharinginfoz berkata...

jangan ditipu oleh mata ya

Solihin Zubir berkata...

halamak.. failed! haha...

hanim azhari berkata...

OMG!! nyah eeuuww oh tidak..hahaha

(✿◠‿◠) berkata...

gulp..... gulp... np die punyer mcm tue?? ggggrrrrr

sicomot-comel berkata...

errr..

yg mane satu ori ni????hehehe

Mama Hanim berkata...

tau x pe..hehe..
Kerajaan Haramkan Botol Susu Bayi Polikarbonat 'Bisphenol A'

(Gambar) Saida AF6 Tetap Mahu Bercerai

Encik Amman berkata...

ok mule2 dah nampak ada cam laki skit. Tapi bila dah bertukar lelaki tu. Dada dia tu ketul2 ke dah operate? nampak lembut n bulat semacam je. hahaha!

Seorang guru pernah berkata, ayat nya lebih kurang macam ni

"Pandang dengan mata jangan percaya, Dengar dengan telinga jangan percaya, SIASAT untuk kepastian"

:) same2 kita renungkan

Fadzli Amir berkata...

Hahaha...tapi tengok gambar yg atas tu dah tau, bukan ori...sebab nampak kras je..

cik sakdi berkata...

tengok lengan n leher je dah mcm body builder dah. wahahhaha

najwa's berkata...

hehe ye2, mata mudah menipu. :P jgn terpedaya..

Farhana Sahri berkata...

NGE NGEH NGEH....geli den..hahaah

s1t1 2uL41k4 berkata...

pandangan mata selalu menipu..

Miss Ran berkata...

errrrk motif pakai bju tu? hehe

Kaseh berkata...

dari pandangan mata..yg mempunyai kuasa..lalalla

maira berkata...

pandangan mata selalu menipu, pandangan akal selalu tersilap.. pandangan nafsu, selalu melulu..pandangan hati itu yang hakiki, kalau hati itu suci..

HATYCIKNUURUL berkata...

pndangan dlm gmbr pon mnipu,,.huhu,.scr realitinyer,bkn spt yg disangka,.huhu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy