Sabtu, 5 Mac 2011

Padat Dan Sibuk Dengan Tuntutan Hidup..Maaf Kepada Semua Pengunjung SR!

assalamualaikum dan salam hari ahad
buat semua pembaca blog sekamar rindu


maaf terasa macam lama pulak tak update blog ni..almaklumlah, tuan blog sekamar rindu ni semakin sibuk dari hari ke hari dengan banyak tugasan yang harus dipikul di bahu..kerja cikgu macam inilah..ada masa sibuk yang amat..dan ada masanya free yang amat..hehe

hari ini tak tau nak update tentang apa. banyak masa diperuntukkan untuk kerja yang lebih penting dari ini. saya update blog hanya pabila punya waktu senggang dan semua kerja telah beres. hari ni curi masa sekejab nak update blog. bimbang juga hati saya kalau tak update, nampaknya sunyi sepilah blog ni. risau juga kalau sahabat yang berkunjung rasa boring bila masuknya asyik entri yang sama saja..hehe..janganlah boring ya...

sebelum berundur diri..minta maaf kepada semua sahabat kerana saya tak dapat nak berblogwalking di blog anda kerana buat masa sekarang aktiviti kehidupan saya teramatlah padat..penuh dengan aktiviti yang harus dibereskan. harap semua sahabat memahami situasi saya dan tak ada yang akan fikir saya sombong pula lepas ni ok..insyaallah, sekiranya ada masa yang terluang..saya update dan cuba ziarah anda....salam permisi dari sekamar rindu!


catatan hati darinya untuk saya hari ini:
pa, taman kita sunyi sepi hari ni..
-my baby you-



4 ulasan:

h4ni3 berkata...

semoga segera kembali :)

bun berkata...

cayok cayok
majulah guru untuk negare

abu muaz berkata...

sabar je cikgu

eyna azmi berkata...

walaupun tanpa entry eyna tetap datang jenguk SR

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy