Jumaat, 11 Mac 2011

[Pelik] Ada alat untuk wangikan kentut..lelaki dan wanita dah tak malu-malu lagi la lepas ni...



Apakah Anda pernah kentut atau buang angin? Aha… pasti semua orang yang sehat pernah kentut. Tetapi bagaimana kalau anda kentut yang di depan umum tanpa sengaja?Betapa malunya kita…

Sekarang bagi anda yang sering kentut tanpa sengaja, bolehlah bergembira kerana seorang lelaki dari Wuhan, China telah membuat alat peredam kentut. Alat tersebut yang terbuat dari plastik dan berbentuk tabung dimasukkan …ah… ke anus anda.Hujung tabung yang satu terbuka dan hujung yang lainnya memiliki lubang-lubang kecil.

Pengguna alat tersebut juga diminta untuk melekatkan minyak atau parfume ke alat tersebut untuk menghindari wangi yang tak sedap. Mungkin jadi wangi yang harum....

kat Malaysia..tak pasti ada dijual ke tak. ni..?



33 ulasan:

tura hepy berkata...

alahai canggihnyerr pemikiran manusia zmn skrg nih hehe..tp cntik kot wrne wrni heee

manggosteen berkata...

tak kan nak sumbat benda tu dlm 'tut' lak..erk!

DiaUmaiNiNaz berkata...

haha perlu ke...rasanya kentut tu adalah nikmat setelah kandungan angin dikeluarkan dari dalam....nk kena masukkan alat tu jd memudaratkan plak..apekah??

FATIN HIDAYAH MUHAMAD berkata...

ayyooo..camne nak pki niii..cam tak selese je..

wahida berkata...

kalau ada pun dijual x hingin aku nak beli...agagaga...

h4ni3 berkata...

uishh
takkan nak kena jolok ke dalam kot?

eyuwwww

najwa's berkata...

errr, macam2. tapi, tak koser nakmasukkan menda tu dlm bontot. sakit kot. (>_<) dah ler macam besar jek.

CintaZulaikha berkata...

tersengih2 bla baca entri nih...kihkih

eyna azmi berkata...

kalau dah namanye kentut ..mesti baunye busuk

Nur Hanani berkata...

Macam best je. Tapi macamana fungsinya yer?? :)Bila kentut dia spray ke? hahaha..lawak je..

Entri Terkini: TSUNAMI HITS : Jepun dilanda tsunami..

Entri Terkini: Alhamduliilah..My Sweet Love HA-NA-NI diterima..

myzatulmarghliyana berkata...

btol ke kne letak kat anus? sy terdiam membace ny td..

NadiRah berkata...

ish! sumbat kat anus...
warghh!!! sakit kot..

maira berkata...

menarik.. tapi ada ker orang sanggup guna huhu

Amirrah Zawani berkata...

errr macam ni pun ada ka.. hahaha!! ;)

manueng berkata...

ahli parlimen kena beli alat ni...ye la...sidang parlimen kan pjg... xkan nak keluar masuk suka ati...kalo kentut kat dlm tu kang kantoi la plak...huhu

Sekamar Rindu berkata...

manueng,


alhli parlimen?...cadangan yg baik tuu..:)..

Sekamar Rindu berkata...

Amirrah Zawani,

kalau terlampau kreatif mcm ni lah..

Sekamar Rindu berkata...

maira,

tak tahu lah puan..ada tak yg sanggup buat mcm tu..

Sekamar Rindu berkata...

NadiRah,

tak tahulah..sakit ke tak..

Sekamar Rindu berkata...

myzatulmarghliyana,

saya pun sama..terkejut masa tulis entri ni..

Sekamar Rindu berkata...

Nur Hanani,

aaah..mcm tu la agaknyaa...:))

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

hehe..ya...setuju dengan kata2 eyna tu..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

tersegeh dah kira ok dah tu...:))

Sekamar Rindu berkata...

najwa's,

hehehe....:)

Sekamar Rindu berkata...

h4ni3,

hanya org yang kerap kentut saja boleh guna..

Sekamar Rindu berkata...

wahida,

kat malaysia memang tak de nak jual...

Sekamar Rindu berkata...

FATIN HIDAYAH MUHAMAD,

mcm berminat je ni..:)

Sekamar Rindu berkata...

DiaUmaiNiNaz,

ada orang sangat memerlukan..bayangkan dalam bas ..bila kes ni berlaku..mesti memalukan..

Sekamar Rindu berkata...

manggosteen,

tulah..mungkin kena berfikir byk kali sebelum nak buat mcm tuu

Sekamar Rindu berkata...

tura hepy,

memang canggih...

garfield88_aini berkata...

xkan nak jolok kot... xbuasir ke nnt???

Sekamar Rindu berkata...

garfield88_aini,

entahlah...mcm2 hal jepun ni..

Kaseh berkata...

ahahahah ada gak camni eik....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy