Isnin, 14 Mac 2011

Perempuan mabuk sembur polis dengan air susunya..[ kot mabuk pun..jgn la dok wat perangai tak senonoh mcm ni..]


KOMPAS.com — Khasiat air susu ibu memang luar biasa. Boleh menyihatkan anak, tetapi boleh juga menyusahkankan orang lain.

Seorang perempuan berusia 31 tahun di Owensboro, AS, membuat onar dengan air susunya. Dia dibawa ke balai polis kerana tuduhan melakukan tindakkan kesalahan ringan, iaitu mabuk di tempat awam. Ketika dia menukar pakaian dengan pakaian tahanan, dia menyemburkan air susunya kepada polis yang bersama dengannya.

Akibatnya perempuan itu mendapatkan tambahan tuduhan, iaitu cuba melukakan polis. Tambah rumit urusannya.



32 ulasan:

apezs shah berkata...

salam

hahaha agak kelakar sgt..

Dda Ly berkata...

ya rabbi..macam ni punye orang pon ade? mmg macam2 la dlm dunia ni...

meh ke rumah..
~monday blues~
keep in touch ye..♥♥♥

Azroy Bin Kassim berkata...

bahaya woo.. boleh luka.. haha

si para para berkata...

err air susu boleh melukakan ke..emmm

sicomot-comel berkata...

salam

errkkk,,,
ingt simbah susu tu macam bomba sembur pili bomba kat umah terbakar ke??
hoho

ceteknye otak pmpn mabuk tuh ~,~

aQimie Ceplos berkata...

hahaaha! dasyat tol pompan nih ;)

aQimie Ceplos berkata...

hahaaha! dasyat tol pompan nih ;)

manueng berkata...

cuba melukakan polis? nampaknye polis kene pakai baju kalis susu la pasni...haha

cik sakdi berkata...

macam mane dia semburkan? agak musykil di sini. hehhehe

hanim azhari berkata...

org cenggitu pon ade ke? isshhkk3x terok2

Encik Amman berkata...

hahahaha haram jadas. ;p
mabuk juge lah polis tu. hahaha.. dah tu.. terkena air susu itu dijatuhkan dituduh melukakan. sesungguhnya begitu tajam sekali sifatnye.
-___-U

CintaZulaikha berkata...

apalah naseb jadi polis tuh..haiyoo

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

ssaja nak jadikan isu je...kena sembur dengan air susu bukan sakit pung...

hehe

Sekamar Rindu berkata...

Encik Amman,

melukakan hati polis la tu..hahahaha

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

ada...:)

Sekamar Rindu berkata...

cik sakdi,

bukan awak je yg musykil..saya pun...

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

air susu ibu ni tajam la kot..:)

Sekamar Rindu berkata...

aQimie Ceplos,

hehehe.memang dasat..:)

Sekamar Rindu berkata...

sicomot-comel,

hahahaa..ayat awak pun dasat..:))

Sekamar Rindu berkata...

si para para,

hehhe..entahlah...mcm2 hal dan macm2 ragam..

Sekamar Rindu berkata...

Azroy Bin Kassim,

bahaya la tu..kalau x takkan sampai kena tambah tuduhan..

Sekamar Rindu berkata...

Dda Ly,

ada....hehe..

Sekamar Rindu berkata...

apezs shah,

hahaha..kelakar dan pelik..

maira berkata...

isk isk isk.. nak tergelak pun ada... mcm tu punya orang pon ada..

(✿◠‿◠) berkata...

cuba lukakan polis??? haha...jap2..bayang kn mcm ne.

manueng berkata...

tajam? kesian kat anak dia...kang anak dia dah besar, mesti kata2 dia tajam je...huhu

Adzriel AB berkata...

boleh jadi senjata gak ye... he..he..
awak tukar lagu ye!

Sekamar Rindu berkata...

Adzriel AB,

hehe...entah laa puan...

tadi tukar jap..

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

:))) tq ats komen ini..

Sekamar Rindu berkata...

(✿◠‿◠,

maksud dia mungkin..lukakan hati polis la tu kot..

hahaa

Sekamar Rindu berkata...

maira,

hahaha..ada gak puan..:)

garfield88_aini berkata...

bila mabuk hilang kewarasan akal...
bertindak mengikut emosi je...=(

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy