Khamis, 3 Mac 2011

sibuk....terima kasih banyak-banyak kerana sudi singgah sini..



saya memohon maaf pada sahabat2 semua, sekarang ni terlalu sibuk dengan tugas dan amanah yang perlu diuruskan..tak menang tangan dibuatnyaa..

sebagai guru, yang juga memegang jwatan GPK Koko, ( terlalu banyak pertandingan Ko-Akademik spt, Karnival BM, B.Inggeris, Majlis Tadarus Al-Quran, Persiapan Olahraga daerah dan lain-lain lagi, ditambah hujung bulan ni Mesyuarat Agung PIBG akan diadakan..sebagai setiausaha PIBG, tersangatlah sibuknya...

bila pulang ke rumah, perlu uruskan ayah lagi yg sedang sakit.....jadi update pun, bila semua urusan telah diselesaikan, minta maaf kepada sahabat yang tak sempat saya jejak balik..InsyaAllah...akan saya jejak semua komen2 yg ditinggalkan di entri.....dan terima kasih yg tak terhingga kerana sudi singgah ke blog picisan saya yg tak seberapanya ni..

terima kasih juga pada sahabat2 saya yang sebelum ini folo blog ini, tapi dah unfolo blog saya ni.. terima kasih banyak-banyak....

17 ulasan:

lady dayana. berkata...

sekamar rindu ialah cikgu ??? huhu baru sy tahu ! :D

ibuintan berkata...

biasalah SR, musim sibuk sekarang ni... utamakan yang hakiki dan wajib

berbaktilah sebaiknya di saat ayah masih ada

aRoL berkata...

sama-sama...

Kaseh berkata...

sama la kita bz..apa2pun take care ok..SR kena sihat..utk jaga ayah yg sdg sakit tuh..

yg dah unfollow tu biarla..pilihan mereka kot..

ladyzamea berkata...

terima kasih juga krn mnjadi peneman di alam maya...huhu..Sngat suka!
biar pun x pernah bsua..heeee

muhamad hanif berkata...

ahaha..sabar jela kn..;)

Sekamar Rindu berkata...

muhamad hanif,

tetap sabar...:)

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

sama2 ladyzamea...kerana selalu singgah sini..

:)

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh

terima kasih pada kak kaseh...yg selalu singgah komen sini..

:)

Sekamar Rindu berkata...

aRoL,

terima kasih...)

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,

betul apa yg ibu katakan tuu..:)

Sekamar Rindu berkata...

lady dayana,

saya cikgu biasa2 saja.....

garfield88_aini berkata...

Peeerrrhhh... baru aini tau awk cikgu... hehehehe...sy bakal cikgu...huihuihui...

nota: cikgu suka main bola, hari2 cikgu main bola....!!!! hikhikhik...

IeDa_IsHiDa88 berkata...

ooo... cikgu rupanye... sy bakal cikgu... thundpn praktikal... xtau camne...

specky gurlz berkata...

it's ok takpe..:)

Sharifah Nur Aina berkata...

wahh GPK koko :)

ummu berkata...

assalamualaikum SR,
awal tahun begini memang time yang sibuk utk aktiviti koko.
d tempat saya pun ada perkehmahan juga.
selamat bertugas.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy