Rabu, 2 Mac 2011

Suami pergi bekerja, isteri asmara depan anak

gambar hiasan

KULIM: Seorang isteri berusia 23 tahun yang mempunyai dua anak sanggup bermain kayu tiga apabila ditahan berkhalwat bersama kekasih gelapnya dalam kejadian di Kampung Padang Tembak, malam kelmarin.

Lebih mengejutkan, perbuatan durjana wanita berkenaan dilakukan di rumahnya sendiri ketika suaminya bekerja dan di depan dua anaknya berusia enam dan setahun setengah.


Ketua Unit Penguat Kuasa Pejabat Agama Islam Daerah Kulim Kedah (PADK), Azmi Rejab berkata, dalam kejadian jam 9 malam itu, suami wanita berkenaan yang dihubungi penduduk kampung pulang ke rumahnya sebelum mendapati kekasih gelap isterinya berusia 20 tahun berbaring di sofa.

Katanya, berang dengan tindakan isteri dan lelaki berkenaan, suami yang berusia 25 tahun terbabit memaklumkan kejadian itu kepada PADK untuk tindakan lanjut.


“PADK menerima aduan kira-kira jam 9.30 malam sebelum bergegas ke tempat kejadian. Setibanya di rumah berkenaan, kami dapati berlaku pergelutan antara suami wanita itu dengan kekasih gelap isterinya,” katanya.





p/s: sangat malang jika mempunyai isteri yang mcm ni.....bini mcm ni patut dibuang saja.....

44 ulasan:

apezs shah berkata...

hish teruknya isteri mcmnie..

Cik Ika Toppo berkata...

kite bako je!! kita bako!!haha

atty's berkata...

Buat jahat depan anak2..mmg buruk perangai ..

kita bako je..

ladyzamea berkata...

adoi...
naperlah buat mcm tu depan anak2
sian kat budak2 tu...(sian kt bpk budak sekali)..

AZRUL AZMI berkata...

so sad... but there are a lot of women outside there that better for you....

sicomot-comel berkata...

astaghfirullahalazim,,

patut diceraikan aje bini camni..

maira berkata...

wanita yang baik untuk lelaki yang baik, lelaki yang baik untuk wanita yang baik... :)

eyna azmi berkata...

teruknye ..

specky gurlz berkata...

peergghh ape lah nk jadi..macam2 hal berlaku bako je dia ni

Nor Suhaiza berkata...

ish3..teruknyer perempuan ni..
x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada....

Nor Suhaiza berkata...

ish3..teruknyer perempuan ni..
x ckup2 lagi ke dgn apa yg ada....

syuwai berkata...

astaghfirullah~

perangai yG sungguh teruk!

adan berkata...

ish..ish..ish.. tak cukup ke dgn kasih syng suami tu... mintak aku dijauhkan dari isteri seperti ini kelak..

Cikgu CTE berkata...

Anak tidak belajar daripada apa yang ibubapa cakap, tetapi mereka belajar dari apa yang ibubapa lakukan.

ibuintan berkata...

setuju...kite bako due-due skali


eh, bako apenye?

maiyah berkata...

assalam..
dunia skrg manusia semakin sakit :(

aQi + GenGkey berkata...

wah!!!!!!
mcm ni pun buley jd..
apela kurg suami die smpai d perlakukan sebegitu..
ish3..

Tasha berkata...

sedihnya..... apa lagi yang tak cukup dengan suami dia tu ?

Kaseh berkata...

salahkan isteri dan suaminya juga..kalau suami jaga dan didik isteri ngan sempurna..menda ni smeua takkan berlaku...

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh,

ya kak..mesti dua2 nya yg salah...tu pasti..dua2 tak menjalankan t/jwb dengan baik..tu jadi mcm tu...

Sekamar Rindu berkata...

Tasha,

ntahlaa..apa lagi yg tak cukup....

mungkin x puas seks kot..

Sekamar Rindu berkata...

aQi + GenGkey,

buat perkara tanpa mengikut lunas2 agama..mcm ni laaa..

Sekamar Rindu berkata...

maiyah,

yang halal ada..masih nak cari yg haram...memang benar2 sakit kak miayah..

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,

hehe..janganlah :))

Sekamar Rindu berkata...

Cikgu CTE,

betul..anak akan ikut apa yg dilihat terutamanya perilaku org yg paling dekat..

Sekamar Rindu berkata...

adan,

tak cukuplah tu ...:0

Sekamar Rindu berkata...

syuwai,

memang teruk...sangat tak patut..

Sekamar Rindu berkata...

Nor Suhaiza,


moga menjadi pengajaran untuk kita semua..

Sekamar Rindu berkata...

specky gurlz,

sangat tragis kalau ada bini mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

memang teruk..dan sangat malang jika dapat bini mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

maira,

hehe..setuju..:))

Sekamar Rindu berkata...

sicomot-comel,

memang pun...kalau saya ada bini mcm ni...akan buat apa yg anda kata kan tu..

Sekamar Rindu berkata...

AZRUL AZMI,

sangat menyedihkan jugaa..

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

wp bukan di depan anak sekalipun..perbuatn tu sangat melanggar hukum hakam agama..tak patut dibuat..

Sekamar Rindu berkata...

atty's,

hehe..memang buruk perangai..

Sekamar Rindu berkata...

Cik Ika Toppo,

sangat malang jika ada bini mcm tuu

Sekamar Rindu berkata...

apezs shah,
sangat teruk..apezsss..:)

garfield88_aini berkata...

alamak Kulim...
dah dekat kampung chek tu...

suripermai berkata...

tak sedar dek untung

lady dayana. berkata...

teruk nya isteri dia ni...sian suami dia..

Sekamar Rindu berkata...

lady dayana,

memang kesian..tak patut isteri wat mcm tu..:)

Sekamar Rindu berkata...

suripermai,

tulah ayat yg sesuai..memang tak sedar di untung..

Sekamar Rindu berkata...

garfield88_aini,


dekat ke..?

ummu berkata...

assalamualaikum
semoga kisah ini menjadi iktibar untuk kita

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy