Isnin, 14 Mac 2011

Tahniah...!!!Chong Wei pertahan kejuaraan Seluruh England

Tahniah Datuk..!!

Datuk Lee merayakan kemenangannya

final malam ini

penyokong Malaysia membakar semangat Datuk Lee Chong Wei


Sekalung tahniah saya ucapkan kepada Datuk Lee Chong Wei yang berjaya menewaskan Lin Dan dalam perlawnan akhir perseorangan di Birmingham, sebentar tadi. Datuk Lee Chong Wei menang 21-17, 21-17, dan beliau mengambil masa 52 minit untuk dinobatkan sebagai Juara All Eengland pada tahun 2011. Selain pingat emas, beliau juga mendapat hadiah wang tunai US26,250 ( RM 99, 750)




14 ulasan:

manueng berkata...

kemenangan kali ni lebih bmakna sebab menang all england dgn mengalahkan musuh ketat pada plawanan akhir...tp lin dan pun tak mcm diri dia yang biasa ari ni...men teruk sgt...papepun, tahniah chong wei ;)

saya YANA berkata...

bgus2.. alhamdulillah..akhirnya menang..

hanim azhari berkata...

yeeepeee..menang pon hahaha

muLan berkata...

wow! 99K tuh... TAHNIAH

CintaZulaikha berkata...

sgt suka tgk chong wei meng...inilah antara sukan yg paling diminati..tq sb kongsi info. nak tgk tv tak dpt..sedey tau..

muhamad hanif berkata...

wahh..buleh up gaji tu..

nohoho =) berkata...

tahniah2...sebagai rakyat malaysia aku turut merasa bangga

Sekamar Rindu berkata...

nohoho =),

saya pun rasa bangga....:)

Sekamar Rindu berkata...

muhamad hanif,

hehe..ya..:)

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

x dapat tengok nape?..

Sekamar Rindu berkata...

muLan,

harga sebuah kejayaan lebih daripada itu..

:)

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

sejarah dalam dunia badminton terukir lagi...tahniah Datuk Lee Chong Wei..!

Sekamar Rindu berkata...

saya YANA,

alhamdulillah....:)

Sekamar Rindu berkata...

manueng,

berdasarkan rekod memang memihak kepada Lin Dan, ( contoh sukan olimpik, Komenweel ) tapi kemenangan di All England sangat bermakna sekali..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy