Sabtu, 19 Mac 2011

[ video ] Jom tengok Mat bangla kacau bini orang kena bantai..



Nilah gara-gara kacau bini orang......Mat bangla ni kena "bantai" kerana dok ganggu bini orang..


Moral:......." bini orang , anak dara orang, janganlah dok ganggu...tak kira walau siapapun..."....




16 ulasan:

adan berkata...

sebelum ni pernah gak dengar bangla kacau wanita malaysia dalam ktm..

hanim azhari berkata...

amek kau..memang saje carik nahas tu

logorithm berkata...

Padan muka. Tapi kesian mamat tuh tertumbuk pintu besi. Mesti sakit tangan dia...

najwa's berkata...

huhu takot! (-.-')

moral : jgn la berani usik2 kalo penakot!

dLa berkata...

berani buat,kne la trime pengajaran. huhu

shiqin berkata...

mmg lah marah, tp jangan lah smpai pukul memukul..
mengawal kemarahan tu penting, silap2 nt jadi kes bunoh. lg parah.
amek iktibar hal2 mcm nie.

3DDiE® berkata...

amik muka ko...ha3...

Kaseh berkata...

betol ke bangla tu yg kacau pmpuan tu..atau pmpuan tu pun sama gatal pastu da kantoi ngan laki dia dok kata bangla tu yg usik.. tgk muka pmpuan tu pun macam takleh pakai..

Sekamar Rindu berkata...

kak Kaseh,


entah laaa....bangla tu yg kacau kot...

Sekamar Rindu berkata...

3DDiE®,

jangan dok kacau..kan dah kena..:0

Sekamar Rindu berkata...

shiqin,

betul tu...saya sokong..:)

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

berani buat...berani la tanggung akibatnya..

Sekamar Rindu berkata...

najwa's,

hahaha..best komen awak tu..:)

Sekamar Rindu berkata...

logorithm,

bila dah marah...mcm2 leh terjadi.

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

tu la pengajarannya....

Sekamar Rindu berkata...

adan,

dlm KTM pun ada juga kacau.?


ishh..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy