Khamis, 14 April 2011

ayam goreng tiruan daripada daging tikus

tikus yg akan digoreng

disalai dulu

dipotong-potong kecil

diperap dulu



dah digoreng

nampak mcm ayam goreng

daging tikus siap digoreng.


heboh digemparkan dengan telor tiruan.. di dalam negara kita masih belum ada lagi kes atau aduan yang diterima oleh pihak berwajib.

sekarang ni...pun dah ada daging ayam pun dipalsukan, sebenarnya daging tikus..tapi sekali imbas kalau dilihat seolah2 daging ayam...hati-hati jangan tertipu..

berhati-hati seandainya ada yang merancang mahu melawat ke Indonesia dan Vitenam.....



sumber: klik sini

43 ulasan:

Penyair SenjA berkata...

haishhhh....

nurAMALLINA berkata...

geli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *penuh emosi.

.syamim. berkata...

bluekkk ! sume nak fake .

Anis Adila Aris berkata...

dah la binantang yang paling geli, dibuat makanan lak.. eeeeyeekkk..
nak muntah..

CintaZulaikha berkata...

eeiiiiiiiiiiiiiii...hadoiyai, gelilah..

Anitafasha berkata...

Ishhh.. loya tekak bila pikir..

roslaini saad berkata...

dah terasa kembang tekak...aduhhhhiii..

Ayie berkata...

sedap tuh.. hahahaha

Mya Amira berkata...

eeeeyyekk!

storyfromme berkata...

penah gak dengar daging ayam dalam bakso kat pasar malam guna daging tikus.euuuwww!!

:: Nonoy :: berkata...

eiyuuu.. mcm2 lak skrg nie. ee~

SARAH berkata...

ish...ish,,..ish....ade2 jew la....pas telur ayam lak,...pasnie apa gi ek...

dayah SnoW Heuka berkata...

terbaik dari ladang :))) =,= ta sanggup na tgk ape ntah lagi na makan

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,.=))

ckgu,typo,.Vietnam,.hehe,.

sy xsukeeeeeeee tkuihhhh!,..wekkk,.wekkk,.

mr.winter berkata...

tikuih??? skang da ada telur dri bahan chemical da..xlame lagik ayam pun kompem ada...tikuih pun leh gak kalo nk.. ehe..

lady dayana. berkata...

yakekkkk! err

ikatankasihku berkata...

kurang ajor betul sape yang buat mcm ni...bakor bakor je kedai dia....

Ameh Wahab berkata...

Adooiii....kembang tekak~!!!huhuhuhu...

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan.. singgahla ke blog saya ;)

.sweet-ants. berkata...

mcm chiken rice shop pnye ayam. wekkkss!!!!!!!

Fizalinolie berkata...

Ya Allah! Bila tengok ni terasa takut nak makan kat luar. Huhu.

kilur@hayati berkata...

eeeuuuwww...sebijik ayam goreng..hati--hati makan di luar..jgn tertipu ..kang xpasal2 mkn daging mickey mouse ni..hahaha..hareeemmm..

Sekamar Rindu berkata...

kilur@hayati,

tu kena berhati2 jgn samapi terkena..

Sekamar Rindu berkata...

Fizalinolie,

cuma berhati2..setakat ni di malaysia belum ada kes lagi mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

.sweet-ants,

mccm,...jgn tersalah beli..

Sekamar Rindu berkata...

Ameh Wahab,

minta maaaf...minta maaaf..

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

memang kurang ajar...jgn sampai terkena..

Sekamar Rindu berkata...

Zuwairi Aiman,

selalu singgah...

Sekamar Rindu berkata...

lady dayana,

minta maaf..entri yg meloyakan..

Sekamar Rindu berkata...

mr.winter,

minta2 tak tertipu..atau tersalah beli..

Sekamar Rindu berkata...

::CIKNUURUL,

cik nurul..bukan di negara kita...

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,

minta maaf entri ini meloyakan..

Sekamar Rindu berkata...

SARAH,

pas ni tak tahulah apa lagi...:)

Sekamar Rindu berkata...

Mya Amira,

minta maaf...

Sekamar Rindu berkata...

Ayie,

ishhh...kau ni ayie..haa

Sekamar Rindu berkata...

roslaini saad,

minta maaf kak...

Sekamar Rindu berkata...

Anitafasha,

memamg meloyakan..minta maaf

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,


minta maaf kak..

Sekamar Rindu berkata...

Anis Adila Aris,

minta maaf..atas entri ni..

Sekamar Rindu berkata...

.syamim,

tu la manusia..

Sekamar Rindu berkata...

nurAMALLINA,

hahaha..sori..

Sekamar Rindu berkata...

Penyair SenjA,

entri yg meloyakan..maafkan sr.

just.ain berkata...

sampai satu masa semua manusia tak boleh berfikir mana yang betul mana yang salah.. +_="

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy