Isnin, 4 April 2011

Buat selimut daripada seluar dalam wanita yang terpakai...[ macam-macam hal laa pulak...]

cantik laa pulak..

kreatif..

ada siapa yg nak beli?

Garret


Seorang lelaki dari Missouri timur memutuskan untuk menunjukkan rasa terima kasihnya kepada wanita dengan membuat selimut dari seluar dalam wanita.

Louis Garret dari Louisiana, awalnya dia melihat sebuah selimut underwear di majalah langganannya. Kemudian dia teringat sebuah patung yang dia miliki yang menggunakan seluar dalam bekas isterinya. Akhirnya Garret Memutukan untuk membuat selimut dari seluar dalam bekas untuk dirinya sendiri. Kemudian dia meminta teman-teman wanitanya untuk menyumbang seluar dalam bekas mereka. Bahkan dia juga pergi ke mall untuk mendapatkan celana dalam lebih banyak lagi dari para pengunjung mall.

Namun, bukan sembarang seluar dalam yang dia mahu tapi seluar dalam wanita itu harus terbuat dari nilon atau sutera. Selimut yang dibuat oleh Garret ini memerlukan sekitar 58 seluar dalam wanita. Meskipun apa yang telah dilakukannya ini mendapat liputan dari media, Garret tidak akan dan tidak mahu menjual selimut buatannya ini.




sumber: borak kosong


27 ulasan:

MiSzy DiaN berkata...

berhhh mcm2 jenis underwear pn ada.. ahahaaa.. pelik laa org luar negara nie.. terlebih kreatif suda..

Syafiq Rosli berkata...

haha..kreatif je..

Hot Mama berkata...

hahaha...lawak la...ada2 saja ni..mo kena steril dulu tu sebelum guna...:p

ladyzamea berkata...

nmpak cantik lah pulak..
tp x nak guna yg terpakai..
ngeri......!!ngengenge...

░♥si lampu neon♥░ berkata...

geli geleman la wehh geli geleman !! hahahah

sarah berkata...

haha..
menarik! ^^

+ NANA HERE + berkata...

kreatif terlampau..

Axieda'great berkata...

PENING DAN PELIK
HUHUHU

Cik JuneD berkata...

hadoi...
macam ni punye idea pon ade kew?

(*__*)

Cik JuneD berkata...

hadoi...
macam ni punye idea pon ade kew?

(*__*)

baincardin berkata...

klu dibuat dr bra trpakai??? x terbayang....^_^'

ibuintan berkata...

hahaha... macam2

lepas ni anak2 dara hati2 sidai seluar dalam tu, takut ada yg ambil buat selimut lak

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam =)

err,ckgu,.klu kite kn gne perca2 kain buat selimut ,.xpon selimut kete,.kt kg ade la,hehe,.tp yg ni,ape kess??,.huhu,.

Cik Lemon berkata...

kehkeh..
napak lawala jugek !
kretif :)

fyna berkata...

eeeiiuuuww....






jom singgah n follow belog fyna..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

adan berkata...

tak bau ke seluar kecik tu?

zakiah berkata...

terlebih kreatif pun payah jugak =.=!

Sora Rasyido berkata...

eiii, bekas orang lak tu...brape kali daa mau basuh bagi cuci abes bnda alah tu..

eyna azmi berkata...

hahahahaa ... mesti tak lena tidur kalau selimut pakai selimut nie

Mya Amira berkata...

ahahaha.. kelakar.. ada2 jela dorang ni..

otteck45 berkata...

hahaha..cmni pn ada..

tyka chou berkata...

kreatif gak..tp xkn beli rsenye...:P

tyka chou berkata...

kreatif gak..tp xkn beli rsenye...:P

CintaZulaikha berkata...

hahahha...nak beli pon segan...klu ada juallah..kihkih

garfield88_aini berkata...

orang putih sekarang memang pelik2 kan....

manueng berkata...

haha...tp mmg cantik rupe nye... colourful ;)

Farhana Sahri berkata...

kekkekeke....bersih x...hehee

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy