Selasa, 19 April 2011

bukti aku pernah ada di sini...




jika nanti aku pergi kerana musim atau cuaca entah angin apa
akan ku selipkan sedikit kenangan sebagai tandamata di hujung utara
pada dermaga dan tebing pantai agar engkau tak susah mencari
dan menjadi bukti aku pernah ada di sini...



21 ulasan:

Mohd Hazwan Hashim berkata...

blogwalking here ..
nice entri !!

Mohd Hazwan Hashim berkata...

blogwalking here ..
nice entri !!

Faaein Himura berkata...

as-salam SR..

bukti ada di mana tu?
di dalam gambar itu?

cantik pic tu..

Faaein Himura berkata...

as-salam SR..

bukti ada di mana tu?
di dalam gambar itu?

cantik pic tu..

nurayunni berkata...

ye..semua itu...

Abu Huzaifah berkata...

terbaik.. :)

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,.ckgu,.=)

amboii,menghilang tah kemane,.hehe,.ke line tenet sy yg tenat,.hehe,.

so,klu ilang nnti,nme bktinye?,.mne ckgu selitkn ia? nnti boleh sy cri,.hehe,.

♥♥Cikngah♥♥ berkata...

syahdunya

cik chinta berkata...

salam, banyak btul kata2 bagus kan? cikgu bm ke?

ibuintan berkata...

SR,


milik siapakah rindu itu

Encik Amman berkata...

Encik sekamar rindu idola saya di page saye. haha.

Encik Amman berkata...

http://ammanasli.blogspot.com/2011/04/lagu-di-malam-yang-sunyi.html

Lisa Amin berkata...

Ratip Hatiku tenang lah........

alexa yussida berkata...

:)

cantekk berkata...

amboi puitisnye...
susah nk paham...
;) ni pasal ape ek

Ayie berkata...

mendalam maksudnya tuh.. ^^

maira berkata...

salam dik.. rindunya nak baca entry adik SR...

hari nie baru sempat jengah, adik SR sihat?

Ila berkata...

ini bukti ila berada di sini...hehehe

Kakzakie berkata...

Sekadar mencari bukti
tapi sentiasa menanti
lelah rasanya dibuat begini....

Queenie berkata...

salam dinda..

^ C.e.n.g.k.i.h ^ berkata...

hye..thanks ye folo me..
i'm 3406..yeah..
follow u back

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy