Sabtu, 9 April 2011

Gadis 17 tahun ugut bunuh ibunya dengan pistol supaya dibelikan kereta sport


Bagaimana anda merengek meminta kereta baru kepada orang tua ketika masih muda? Gadis berusia 17 tahun ini terlalu, dia mengacukan sebuah pistol kepada ibunya agar dibolehkan membeli sebuah kereta sport Nissan 350Z.

Seperti dilapor topspeed, Isnin (4/4/2011) gadis itu mengunjungi wakil penjual Nissan Sutherlan di Fort Myers, Florida dan rupanya tertarik dengan kereta sport Nissan.

Salesman Nissan lalu meminta gadis itu untuk meminta persetujuan orangtua. Gadis itu berkata pada salesman bahawa dia akan pulang dulu ke rumah.

Ketika sampai di rumah dan ibu menolak permintaannya, tiba-tiba gadis yang putus asa itu langsung mengacukan sang ibu dengan pistol dan mengancam ibunya untuk menghantarnya ke wakil penjual kereta itu..

Singkat kata, polis akhirnya menangkap gadis yang kecewa itu kerana pistol itu rupanya merupakan pistol curi. Dan kes pencurian pistol itu tidak pernah terungkap sejak tahun lalu. Namun kerana sayang dan ingin melindungi anak gadisnya, ibunya tidak mendakwa anak durhaka itu
.

p/s..... apa jenis anak la mcm ni....

28 ulasan:

Amirrah Zawani berkata...

anak apa mcm tu?? harap2 anak2 kita nanti takda la mcm tu.. =_=

CintaZulaikha berkata...

Ya Allah...haduhai..nak salahkan sape klu da jadi camni. tak rasa pon salah mak dy..ni sumer dok ngikut mem2 yg tak sehat lah nih~~

Mohd Ridhuan berkata...

sampai mcm tu skali...
semuanya kerana kereta sport...
ehhehehhe

angkasa berkata...

anak tu mmg xkenang jasa.
emak mngandung 9bulan 9hari penat mcm2 dugaan nk tmuntah.ltih agkut anak dlm prut.tp bila besaq.ni yg dia balas.mmg sggh xkenang jasa.

dLa berkata...

amboih demand nye pun nk kete sport.

NUR AYNIE berkata...

aduh...kerana kereta sukan pun jadi mcm nie..ishhh

halila Ibrahim berkata...

macam2 la...

alinac lover berkata...

anak x kenang budi~

no_answer berkata...

fuiihh !!!

gila kah ? pergh !!!

eyna azmi berkata...

si tanggang moden

umUMRA berkata...

ni mesti kes meroya,...huhu

zana berkata...

remaja sekarang dah jadi ganas sekarang... =(

saleha berkata...

kasih ibu..membawa ke syurga..da kena mcm tu dgn anak sendiri pon... masih tak dakwa...

Sora Rasyido berkata...

itu anak tadak otak dan akal...kalau ada pun, dia buat pekasam..

Ayie berkata...

Aiiyaa.. manusia nih.. saya plak ada masalah ngan ibu saya.. klik sini..

=.=''

Sekamar Rindu berkata...

Ayie,

masalah dengan ibu..? masalah apa?

Sekamar Rindu berkata...

saleha,

kasih ibu bawa kd syurga...kasih ayah sepanjang masa..kasih saudara semasa berada..

Sekamar Rindu berkata...

zana,

dan semkain hilang rasa hormat pada ibu bapa...mcm2 laa kan

Sekamar Rindu berkata...

umUMRA,

malangnya kalau dapat anak yg jenis mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

aaah betul tu kak...:)

Sekamar Rindu berkata...

no_answer,

jenis anak yg tak kenang budi mak bapak.

Sekamar Rindu berkata...

alinac lover,

macam2 la kan..minta dijauhkan semua tu..

Sekamar Rindu berkata...

NUR AYNIE,

jangan lah ada anak mcm ni...menyusahkan..

Sekamar Rindu berkata...

dLa,

tu laaa tu...:)

Sekamar Rindu berkata...

angkasa,

betul..jenis tak kenang jasa..

Sekamar Rindu berkata...

Mohd Ridhuan,

bukannya murah...mahal giller harga kete tu..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

salah anak la kak..jenis anak tak tahu dek untung mcm ni laaa

Sekamar Rindu berkata...

Amirrah Zawani,

moga tak dapat anak yg mcm ni..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy