Ahad, 3 April 2011

Inilah cara yang paling sempoi nak elak kereta daripada dicuri...[ siapa ada kereta mewah tu boleh cuba cara ni..]






demi sayangkan kereta..abis satu keliling dikonkrit....

pencuri pun akan fikir byk kali sebelum nak curi..


p/s:... kredit pada borak kosong kerana gambar ini..


11 ulasan:

MiSzy DiaN berkata...

ahahaaa..
mcm na laa maw kasi keluar keta kalu mcm tu kan.. ehehee

CETUSAN SEIKHLAS RASA berkata...

Hahahahahahaha.... mmg menarik!

nurayunni berkata...

klu nk gune kereta cmne ye?

umUMRA berkata...

hahaha..haah la..cane nk kuakan keta ni haa???

Cikgu Den berkata...

mcam mana nak keluar tue. ke boleh terbang mcam heli.huhu

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,.=)
hehehe,adoii,lawaknye la sape pnye kete neh,.agknye die bley angkt kuar msuk kete die tu ble nk gne,.crdik jgk ye,.hurrmm,.

putryteya berkata...

tak masuk akal lgsung, laa
hahhaa
hbs tu, mcm mna nk keluar ?
konkrit tu hnya boleh buka oleh ownernya saja??

teratak rahsia perindu berkata...

ceh...org mcm nie pown adekn kat dunia nie..huuhuh

teratak rahsia perindu berkata...

ceh...org mcm nie pown adekn kat dunia nie..huuhuh

maira berkata...

opssss....... nak keluar camne tu??? huhuhu

Liza @ Adzriel AB berkata...

jenuh pulak le nak keluar ye.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy