Ahad, 3 April 2011

Kerana risau anak tak ada kekasih ,ibu sanggup rakam video anak telanjang [ tak layak dipanggil ibu mcm ni...!! ]


TRIBUNNEWS.COM - Seorang ibu yang putus asa kerana anaknya tidak juga memiliki kekasih mengambil tindakan nekad. Ibu yang berasal Beijing, China, meng-upload video anaknya yang telanjang keluar dari bilik mandi ke internet dan menanyai sejumlah lelaki yang berminat pada anaknya

Dilaporkan The Star dan dikutip Tribunnews.com, Rabu, video 80 saat itu memperlihatkan sang ibu berbicara ke kamera dan menyatakan ingin mencari kekasih buat anaknya yang berusia 26 tahun. Kamera kemudian berjalan menuju ke bilik mandi dan anak perempuannya keluar dalam keadaan telanjang.

Dia kemudian bertanya ke anaknya, tipe lelaki mana yang diinginkannya, sang anak menjawab singkat. "Sejauh ini dia baik kepadamu dan kepadaku itu cukup," kata si anak. Komunitas online di China berspekulasi jika anak perempuan di kamera itu seorang aktris bernama Ganlulu dan rakaman video itu nampak jelas.


p/s:......satu lagi nak pesan..: janganlah telanjang masa keluar bilik mandi..!

21 ulasan:

Miss Dill berkata...

apekah...

orang dah cipta tuala, gune la.

Miss Dill^^

Cutiesifa berkata...

benda pelik2 berlaku skrg..
sampai boleh rakam gitu..mak apalah ni..

cik najihah berkata...

haiyoo...macam2 lah mak zaman sekarang ni..

ladyzamea berkata...

kalau x der tuala
pakai selimut boleh kot..
hehehe

putryteya berkata...

Mndi pon takleh telanjang tau!!
malaikat pun malu ....

Nasib bek la bukan Islam...

umUMRA berkata...

uwaaaa...KejamNya LaH HAi Mak dIA ni.desperate ke hape nk menantu...

dyea irdina berkata...

wakakaka..mcm2 sekarang ni ek..anak baru 26 mak dah kecoh nak crkan pakwe..mak dia tu ada soami tak? hehhehe rasa cam takde je..pekata cr unt diri sendiri dulu

EYFAalias berkata...

ee aii. apa punya mak ntah. huhu

EYFAalias berkata...

ee aii. apa punya mak ntah. huhu

Abang Stalker berkata...

hek eleh ibu lak kecoh..ank bkn x cun,slim river lg tu.bru 26 da kecah cri menantu.klu nk cepat sgt baik lelong kt pasar tani.nk laku cpt,bogel.kurg ilmu sume ni

Khairil berkata...

emak yang prihatin....

nurAMALLINA berkata...

'bagus' betul emak dia ni =.='

ibh berkata...

Iskh!..iskh!..tergamak mak buat mcm tu..

garfield88_aini berkata...

macam2 hal kat dunia nie... Bila malu dah xde dalam diri, apa2 boleh berlaku...

+ NANA HERE + berkata...

anak beranak tak betol.. ntah hape2 lah..

CintaZulaikha berkata...

ekeleh...awat, muka anak dy ta lawa sgt ke spi nak wat g2..ah sudahhh~~

hayatiharun berkata...

baiknya ibu dia...

manueng berkata...

si mak tu nak cari laki yg suka kat anak dia ke, atau nak cari yang suka kat body anak dia? haih~

AzharAzfar berkata...

huhu..ibu yang pelik

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam =)

ckgu sudah berpesan,.hehe,.

ibu yg xde naluri keibuan langsung,.huhu,..sian la kt diorg ni,.

SizZLing SuZai berkata...

LOL mcm ni pon ada ka?? XD

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy