Khamis, 7 April 2011

minggu yang sibuk........terima kasih pada sahabat-sahabat yg singgah blog saya.


2 hari tak update blog...terasa lama sangat saya rasa.... rindu pada blog saya nih......April bulan yang sangat sibuk buat saya.....

sibuk dengan pelbagai tugasan, menguruskan pelbagai tanggungjawab yg diamanahkan..bermula 30hb Mac, dengan Mesyuarat Agung PIBG, terlibat mengurskan pertandingan-pertandingan daerah, bola jaring, badminton, MTAQ (Majlis Tadarus Al-Quran), Mesyuarat Pentaksir Kurikulum Sekolah Rendah ( KSSR),

Mempengerusikan mesyuarat LINUS sekolah, pendek kata, sibuk betul, turun pagi jam 7.00 pagi dan balik rumah 6petang, malam dah letih tak dapat nak tengok blog..

terima kasih kepada sahabat-sahabat yg sudi singgah blog picisan saya ini...jua mintak maaf sebab masih belum dapat nak singgah blog sahabat2 ...

walaupun sibuk, perhatian saya pada ayah yg sakit stroke tidak pernah diabai. pulang dari menjalankan tugas, pasti tumpuan saya hanya kepada ayah, meluangkan masa dengan dia, bercerita apa saja, berborak perkara2 yg biasa, saya tak mahu ayah terasa kesunyian, ( wp dia sebenarnya sunyi).

sejak ibu meninggal, ayah bersama saya, di bahu sayalah semuanya terpikul..nak mengharapkan abang, dia juga sibuk dengan tugas, sebagai doktor pakar sakit puan, abang sangat sibuk...saya faham..

memikirkan hal ini, saya terasa untuk mengambil cuti tanpa gaji selama 1 tahun, semata-mata untuk memberi tumpuan pada ayah...[sedang memikirkan..]

p/s: sanggup berkorban apa saja....

41 ulasan:

nurayunni berkata...

sabar ye..semua tue dugaan hidup..:)

maira berkata...

salam dik.. akak pun dilanda kebizian.. hari nie ada kursus pulak, esok sure keje selambak atas meja huhuhu...

take care ye dik :)

Isteri Yang Comel berkata...

SAMA-SAMA, MENJENGAH SEBENTAR DIKALA KESIBUKAN

maira berkata...

mulianya hati adik SR, akak sokong penuh keputusan CTG andainya itu yang terbaik bg adik SR, mudah mudahan dipermudahkan segala urusan, amin

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam =)

mmberi masa utk insn yg lbih pntg buat kite adlh sgala2nya,..ayh ckgu skit,bg spnuh tmpuan pd dia,insyallah,.trubat sket sakit die,.

Axie04 berkata...

setahun nak amik cuti?

ye la
berkorban tuk seorang yg bergelar ayah kita memang sangat berbaloi
daripada kita menyesal di kemudian hari

dwaty berkata...

alhamdulillah... pe2 hal pun ... ibubapa kenala yang pertama...

ibuintan berkata...

jangan stres sebab blog

utamakan yang utama dan kewajipan seorang anak terhadap orang tuanya itu paling utama

akak juga dah rasa betapa pengorbanan yg perlu dilakukan bila menjaga ibu/bapa yang sakit tambahn kita tak ramai adik beradik

buatlah yang sepatutnya dan SR rasa terbaik

bunga berkata...

keje tetap keje..blog tetap blog..hahaha..

nurkass berkata...

salam..
hehe..biasalah..tanggungjawab didulukan..

alhamdulillah..
semoga kehidupan saudara sentiasa diberi rahmat..

sicomot-comel berkata...

salam SR..

kenape lah scc terasa nk mengalir je air mata ni bce entri SR ni..

smoga tabah menjaga ayah ye SR :)

eyna azmi berkata...

semoga ayah SR cepat sembuh

Qaseh dalia adelia berkata...

dahulukan yg penting....

Schubert Serenade berkata...

everything is fated...be strong:))

wahida berkata...

lama tak singgah sini...bro sihat?

CintaZulaikha berkata...

lama tak dgr khabar cik SR, rindu~~

cik chinta berkata...

itulah warna warni kehidupan, x mungkin satu warna saja menjadi pewarna hidup ni kan? nti tak cantik pula..nwy, amikla vitamin kalo terlalu sibuk, spy bertenaga, betul lah, saya pon sibuk btul tengah2 tahun ni, mcam2 aktiviti nk buat, sabar jela, da tugas kita kan.

halila Ibrahim berkata...

sabar ye SR.. insyaallah setiap pengorbanan akan di balas dengan satu perasaan yang menggembirakan..Saya mendoakan yang terbaik untuk SR..

Sekamar Rindu berkata...

cik chinta,

betul..setiap kita semua ada warna kehidupan masing2..

moga tabah mengharunginya..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

sr...cuma sibuk sikit..:)

Sekamar Rindu berkata...

wahida,

alhamdulillah..sihat.:)

Sekamar Rindu berkata...

Schubert Serenade,

Is it true that everything is fated,
Your comments remind of my personal experience. :))

Sekamar Rindu berkata...

Qaseh dalia adelia,

betul..:)

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

terima kasih kak..:)

Sekamar Rindu berkata...

sicomot-comel,

terima kasih...

Dinas Aldi berkata...

susah nak cari anak macam adik ni, alhamdulillah! teruskan sifat murnimu itu. semoga kesihatan ayah adik akan bertambah baik ya.

Sekamar Rindu berkata...

halila Ibrahim,

terima kasih puan...terima kasih..

saya akan terus sabar..

Sekamar Rindu berkata...

nurkass,

betul..:)

Sekamar Rindu berkata...

bunga,

suka komen awak.:)

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,

tak pernah stress pasal blog..malah blog tempat saya...meluahkan segalanya..

Sekamar Rindu berkata...

dwaty,

betul...

Sekamar Rindu berkata...

Axie04,

masih memikirkannya...

Sekamar Rindu berkata...

::CIKNUURUL,

terima kasih pada komen cik nurul..terima kasih...

Sekamar Rindu berkata...

maira,

mohon allah swt memberi kesihatan yg baik untuk saya..

Sekamar Rindu berkata...

Isteri Yang Comel,

terima kasih...

Sekamar Rindu berkata...

maira,


sama2 kita bzzzzy kak...:)

Sekamar Rindu berkata...

nurayunni,

dugaan yg saya tempuhi dengan sabar..

Sekamar Rindu berkata...

kak Dinas,

terima kasih sudi singgah komen sini..

Ila berkata...

semoga semuanya baik-baik

Sekamar Rindu berkata...

Ila,

mudah-mudahan..:)

manueng berkata...

berbakti kpd ibu bapa...besar pahala kak SR :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy