Ahad, 17 April 2011

[ ngeri ] Nenek 51 tahun parah kena rogol, kemaluan dibakar kerana enggan layan kekasih

JAKARTA: Seorang nenek parah selepas dia dirogol dan dibelasah kekasihnya kerana enggan melayan kemahuan seksnya, awal pagi semalam.

Mangsa yang berusia 51 tahun turut mendakwa kemaluannya dibakar lelaki terbabit. Kekasih nenek itu baru berusia 27 tahun.

Media melaporkan, lelaki terbabit pergi ke rumah mangsa di Jatinegara, Jakarta Timur, dalam keadaan mabuk dan minta kemahuan seksnya dilayan.

Kata mangsa, dia enggan melayan kekasihnya kerana ketika itu lelaki terbabit terlalu mabuk serta dalam keadaan marah.

“Dia kemudian menumbuk kepala sehingga saya terjatuh, sebelum ditendang berkali-kali.

Dia memperkosa saya di ruang tamu sebelum mengambil mancis dan membakar alat sulit saya,” katanya. - Detik


p/s..bayangkan nenek berumur 51 tahun ada kekasih 27 tahun...hebat nenek ni..!

40 ulasan:

Idda Hashim berkata...

Apalah bodoh sgt yang merogol ni, yang kena rogol pun, agak2 lah nak cari kekasih...dunia berputar terbalik ni

cik chinta berkata...

nenek makan jamu kot?

Cikgu Den berkata...

nenek nie amal awet muda kot.

SAYS.my 3rd anniversary birthday giveaway

nurAMALLINA berkata...

kejam gilaa...

✿❤Cik Izan❤✿ berkata...

apa punya nenek lah mcm niih...xsedar diri dah tua bangka...opss! teremosi sudah....^__^

pena rozie berkata...

Kelas gak nenek ni ek...

FaKArePa!n berkata...

ish3.. nenek3.. wth

anaz symbiosiss berkata...

wahahaha..dasyat..dasyat..dasyat..kena bako??

iena_mieyna ^^ berkata...

Erk!ngeri nye..huhu..nenek nenek..bukan main lagi nenek ber pak we bagai ye...huhu

SiS NaD berkata...

SaLaM DeaR...

DaH BaCeR KaT MeTRo TaDi... CiaN GiLeR, oK!~ BF uMuR 27 TaHuN DaN MaBuK!!!~ (-_-")

Aya Mea berkata...

eh3 nenek,,,moga2 lpas nie b'ubah yer nenek..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

bleh thn yer jiran seberang sana yer..
huhuhhu, apadaaaa...
kubur kata mari, rumah kata pegi sudahhh... ;p

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] berkata...

tak logik pon ada...27 thn vs 51..apa yg dia nampak tu...mesti nenek tu pakai susuk...buatkan kekasihnya bertambah mabuk!!

Anitafasha berkata...

Oo.. Memang sungguh mengerikan.. Erkk.. (-_-")

.syamim. berkata...

power lah nenek ni . already 51 but ade boyfie 27 . im 18 tp xde boyfriend pun . haha .

btw , boyfie dia sangat kejam !

CintaZulaikha berkata...

halamek...bodonya mamat tuh..ni musti berkaitan ngn duet nih~~rasanyalah..takkan baik ati na dia nak suka nenek tu kan?? musti ada motif..

CintaZulaikha berkata...

halamek...bodonya mamat tuh..ni musti berkaitan ngn duet nih~~rasanyalah..takkan baik ati na dia nak suka nenek tu kan?? musti ada motif..

**::CIKNUURUL::** berkata...

ngee~~ kekasih gelap nenek tu ye,.huhu,.tp sian la smpai kne bako,.bako la umah kak limah,.ade plak bako nenek tu punyer,.haiss,.ape daa,xde tamadun pnyer org,.huh

Ayie berkata...

nafsu punya pasal..

d_LA berkata...

isyyyy..ape nk jd ni..nenek tu dh tua sgt dah...yg lelaki pun kurang akal sgt2..dunia2..

ladyzamea berkata...

nenek oh nenek...
nak jamu sikit...
ngengenge......

ibuintan berkata...

nenek ni pun tak sedar diri... padan pun

+_Miss.Jannah_+ berkata...

kejam betol..tapi..hot betol nenek ni pakwe mude.. ;p

cik sakdi berkata...

kite bakor je nenek dengan pacarnya sekali.. bakar je.. haha

Mohd Ridhuan berkata...

penangan jamu ni...
hehehheh

wahida berkata...

hebat nenek ni tapi sayangnya dpt kekasih panas baran dan pemabuk pulak tu...adeh la...

DyaMohd berkata...

hihihi....rasanya nenek ni cun lg kot.tgk si marim belina yg plakon tu da la.umor dah baya nenek sy tu.tp cun lg kot..

abu muaz berkata...

hancur kemanusiaan

aLiAh berkata...

kecian kt nenek 2...

*bru je singgah n be ur followers..
*be ly followers 2.. at
http://aliahzamri.blogspot.com

tq.. ^_^

Nurul Ashikin berkata...

macam2 terjadi kat dunia nie~ nenek pun kena rogol~ haih~

NuReLLe berkata...

nenek pun x agak2 lak nak carik bf..gugugu

Fadzli Amir berkata...

Salam....

"nenek tu kata, dia tak layan seks BF dia tu sebab dia mabuk teruk dan dlm keadaan marah"...
Maknanya kalau BF dia tak mabuk dan tak marah, memang dia rela la buat seks ngan BF dia...

so konklusinya ialah, nasib baik dia kena bakar kat dunia, kalu kat akhirat....

mamai berkata...

bila nafsu tu di letakkan pada tahap yang paling tinggi maka semuanya hilang dari akal

noormurni berkata...

memang hebat nenek tu,padanla hebat di bakar..bila nafsu mengatasi akal..emm..

Liza @ Adzriel AB berkata...

51 tahun tidaklah tua sgt kalau pandai menjaganya tapi dgn 27 tahun yg perangai mcm tu mmglah tak sesuai lansung.

utkmu join
http://adzriel.blogspot.com/2011/04/5-blog-paling-kerap-dilawati-2011.html

z berkata...

ouh kejam~!

nohjoy berkata...

ouch.parah nye kene bakar

mr.winter berkata...

aih.. ape la nenek nih smpai cmtu jdinye..

Cik Su Life Cycle berkata...

tu lah nenek.. len kali cari kekasih sebaya.. orang muda nafsu memang kuat.. haha

mr.winter berkata...

hahaha..
@cik su life cycle: org muda nafsu kuat?? erm makcik tuh pun pe kurangnye..ade hati nk bkasih lagi.. hohoho

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy