Sabtu, 16 April 2011

Pasangan berkahwin berbogel untuk jimat kos pakaian

MELANIE SCHACHNER (dua dari kanan) dan Rene Schachner (dua dari kiri) bergambar dalam keadaan bogel di Feldkirchen, Austria baru-baru ini


FELDKIRCHEN, Austria - Satu pasangan di sini berkahwin dalam keadaan bogel manakala para tetamu lain memakai pakaian, lapor sebuah akhbar semalam.

Pasangan itu, Melanie Schachner, 26, dan Rene Schachner memilih untuk berbogel bagi menjadikan majlis perkahwinan mereka sebagai sesuatu yang boleh diingati buat selama-lamanya.

Melanie berkata: "Kami tidak malu mengenai tubuh kami dan kami mahu melakukan sesuatu yang berlainan. Ia pastinya akan menyelamatkan kos pakaian perkahwinan kami."

Dalam majlis itu, seorang pendaftar perkahwinan yang memakai pakaian menyaksikan pasangan berkenaan membaca ikrar perkahwinan.- Agensi




32 ulasan:

✿❤ IzanCraft ❤✿ berkata...

gila diorang nih...macam2 hal...

Fizalinolie berkata...

Huhu.. Pelik sungguh manusia ini. kerana nak berjimat sanggup bogelkan diri. Apa kes? Nampaknya mereka telah hilang sifat malu, sebab itu berani bertindak sedemikian rupa. Hai... macam2 lah manusia yer.

Eyrique Ettiqaz. berkata...

pelik2 dgn perangai manusia skrg..betul la dunia dah akhir zaman.

aQimie Ceplos berkata...

erk.. tak bermoral. =.=

MiSzy DiaN berkata...

terlampau laa juga kan mcm tue kan..
alahai org putih nie..
mcam2 jak..

nuzulhawa berkata...

hehehe ! gila ! kalau kat malaysia nih dah kena bOom dahh ! hehehe !

ladyzamea berkata...

wah.....
cantik permandangan hari ni..
heeeee...malu!!!

syuwai berkata...

wah~

pelik tp benar x.x

NuReLLe berkata...

errrrrrrkk...disgusting glerrrrr..

Anitafasha berkata...

Terdesak ke ape sampai camtu sekali. Ntah pape je.

ikatankasihku berkata...

cer cer ser buat kat malaysia....

mau terjojol bijik mata semua org.....

hishhhh.....

hanim azhari berkata...

hurrmm..xmalu tol..klu rse xde duit tu xpayah la kawen

Puan Nurul berkata...

ruginye dorang..slain dorang sendiri... org lain dah abis belek dan usha tubuh pasangan masing2.. patutnya susuk tubuh badan tu hak mutlak suami isteri jer.. rugi..rugi..sebab share dgn org ramai... tidak fresh..hahahaha..

Yana Rina berkata...

entah pape je la orang barat ni..

saleha berkata...

manusia2 unik... =="

Sekamar Rindu berkata...

saleha,

memang unik...tapi ke tahap tak bermoral....

Sekamar Rindu berkata...

Yana Rina,

sangat memalukan..kalau nak jimat kos pun..jgn sampai berbogel..

Sekamar Rindu berkata...

Puan Nurul,

memang rugi Puan Nurul..tapi budaya dia orang..dah tak kira dah semua tu..
tiada istilah rugi..

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

hahaha..betul..betul..dah pokai sangat tak yah la kwin...

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

hahaha..kalau buat kat malaysia..sah org kata gila...

Sekamar Rindu berkata...

Anitafasha,

terdesak..nak bergelar suami dan isteri laaa tu...

Sekamar Rindu berkata...

NuReLLe,

sangat memalukan...

Sekamar Rindu berkata...

syuwai,

sangat pelik tapi benar...

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

hehe..memang memalukan..

Sekamar Rindu berkata...

nuzulhawa,

memang dah......

Sekamar Rindu berkata...

MiSzy DiaN,

memang mcm2 yg merosakan akhlak..

Sekamar Rindu berkata...

aQimie Ceplos,

sangat tak bermoral....memalukan..!

Sekamar Rindu berkata...

Eyrique Ettiqaz,

memang..dunia akhir zaman penuh dengan hal2 yg tak masuk dek akal..

Sekamar Rindu berkata...

Fizalinolie,

sangat pelik..kerana nak berjimat punya pasal..

Sekamar Rindu berkata...

✿❤ IzanCraft ❤✿,

memang gila....

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat di entri ini....

tokwan muda berkata...

macam ni ke budaya dorg yg kite duk agungkan selama neh...esh esh esh...tgk ape dah jadi...arp2 xderla kt malaysia neh...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy