Khamis, 14 April 2011

Suami cekik isteri kerana Isteri tegur jumpa kekasih

gambar hiasan

GOMBAK: Akibat tidak tahan leteran isteri, seorang suami mencekik dan menampar muka isterinya ketika bertengkar di rumah mereka di Kampung Selayang Indah, di sini, pagi kelmarin.

Lebih kejam apabila lelaki berusia 30-an terbabit melepaskan geram terhadap anak lelaki mereka berusia lima tahun dengan menolak kanak-kanak itu hingga dahinya terhentak di lantai.


Dalam kejadian kira-kira jam 2 pagi itu, mangsa yang berusia 20-an menegur suaminya itu supaya tidak keluar rumah untuk berjumpa wanita lain.

Menurut sumber polis, suami mangsa yang bengang dengan teguran serta leteran isterinya itu tetap mahu keluar berjumpa teman wanitanya.

“Tindakan itu mengundang pertengkaran selama beberapa minit sebelum lelaki terbabit mencekik leher dan menampar muka isterinya.

“Anak lelaki mereka yang melihat pertengkaran itu menangis sebelum menghampiri ayahnya. Ini menyebabkan lelaki itu menolak anaknya hingga terjatuh ke lantai.

“Kanak-kanak itu lebam di dahi,” katanya di sini, semalam.


Katanya, selepas kejadian itu, lelaki terbabit keluar rumah.


“Mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan suaminya membuat laporan di Balai Polis Selayang, kira-kira jam 12 tengah hari semalam,” katanya.


Sementara itu, Ketua Polis Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah mengesahkan laporan mangsa dan siasatan lanjut dijalankan.



sumber: harian metro 14hb April 2011


68 ulasan:

Fizalinolie berkata...

Ya Allah, kejam nya. Begitulah manusia apabila tidak mampu menahan marah. Apalah nak jadi dgn masyarakat kita hari ni. Kenapa time kawin dulu senang sangat menabur janji... Lepas kawin, semua pergi. Ya Allah moga2 dijauhi daripada sifat sebegini. Memang sahlah lelaki tu bermain kayu tiga. Kalau tiada kenapa leh marah sampai begitu sekali. Hurmmm, macam2 lah manusia ni.

alexa yussida berkata...

kejammmnyeeee....


lagu b/g ni sad je bunyiknye tp best :) bila saya baca belog ni pagi2 cam waktu skrg rasa tenang sangat :)

Syazana Aziz berkata...

eeee tah pape je lelaki tu. dia yang salah lepas tu nak ngamuk2. tarak betol punya orang.

halila Ibrahim berkata...

macam2 la.. teruk betul la perangai suami wanita tersebut.. benda kalau belum sah mmg sayangnya lebih.. cuba dh dapat esok2.. kekasih tu pun nasibnya sama je mcm isteri lelaki tersebut.. Lelaki kalau sekali memukul akan mjadi kebiasaan..

hanim azhari berkata...

ggrr..kejam gile laki dia..rase cam nk bako je hahaha

Norhayati Rostam berkata...

Tu pasal nabi banyak kali pesan, Laa Taghdhob.

nurkass berkata...

subhanallah..
bapa dan suami jenis ape begitu..
bukankah suami sepatutnya melindungi keluarga..anak turut menjadi mangsa..haihhhh

CintaZulaikha berkata...

ish, mental betoi la...minta2 la benda2 gini tak jadi kat saya..

Puan Kutu berkata...

emm kejam2..malas nk komen,byk sgt kejadian cmnie berlaku dlm masyarakat kita.isteri bukan utk dipukul, utk disayangi dan dibelai ok..huhu

Faaein Himura berkata...

memang kejam.. simpati pada si isteri dan anak lelaki dia.. tergamak seorang ayah buat macam tu pada anak dia yang masih kecil tu... semoga suatu hari nanti lelaki itu akan menyesal dgn segala perbuatan dia..

mohonlah dijauhkan..

s1t1 2uL41k4 berkata...

ni nama nya ba alif nga nga

chinta... berkata...

ngeri je dgr keganasan umh tangga skrang..semoga dijauhkan dari ada sifat begini..

hayatunfadzila berkata...

habis madu sepah dibuang.....

Axie04 berkata...

CAM NE LA DUNIA SKANG NI
LELAKI YANG DIHARAPKAN JADI PELINDUNG
DIE LAK YANG AMBIL KESEMPATAN
ISK GERAM TUL LA

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

pernah jd kat kawan sy..suami dia cekik dia kak..sian..kesnye tak sedia makan malam selepas penat balik dari kelas..suami dia sambung belajar..pastu anak plak duk melalak nak tido..sudahnye depa bertengkar & dia cekik kawan sy tu...mmg panas baran laaaa ish..takut nauzubillah jd kat kita....

dwaty berkata...

nila lelaki... marah jer... tampar bini... geram jer... sepak anak... nasib baik tak semua cam tu....

ladyzamea berkata...

meh sini..nak cekik ngan lempang dia balik...


pd org pompuan jgn biarkan
diri kita di buli sewenang2nya!!
sila belajar tekwando!!!!huhu

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Tulah dia kannnn yg sah di tinggalkan yg haram tu jugak di cari... nilah jenis suami yg tak sedar diri... tak sayang dan kasihan ke pd anak dan isteri ?

muCux berkata...

sngt kejam. .marah adalah sifat syaitan

sowie dear i "tertag" u yg gorjes sbb i tgk u i rase lapa rasa nk mkn
sila terjah http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/04/gugu-gaga-1st-giveaway.html

Naddia berkata...

bikin gua takot nk tawen

Ila berkata...

ish,apalah nak jadi..bercinta sampai lupa anak bini...yg pompuan pun,takkanlah tahu suami orang kan...ish ish

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

Nieda berkata...

Simpati nasib wanita ini. Kasihan si anak . Tentu membesar dgn pengalaman yg tak dpt dilupakan.

Nieda berkata...

Simpati nasib wanita ini. Kasihan si anak . Tentu membesar dgn pengalaman yg tak dpt dilupakan.

Norsha berkata...

Sabar sebahagian dari iman
tiada kesabaran, marah dan dendam menjadi teman, renung2kanlah.....

Lilyn berkata...

kes nie mmg selalu sgt berlaku sobab ada suami x mau ditegur dan x boleh ditegur..susah mcm nie,tu sobabnye Ego mereka sesgtlh tinggi,tp jgn lupe kite isteri pun ade tempatnya nak mengadu nasib kalo suami tu melampau sgt,dan ada cara penyelesaian yg sebaiknya.Alah org tgh bercinta kononnya,mcm dia ngan isteri dia mula2 dulu tp basi jugak lama2...baru kenal mmglah sayang2,dh lama2 nnt melayang dan nasib wanita yg tu pun sama jadinya ngan nasib si isteri td.

wahida berkata...

begitulah jadinya bila nafsu syaitan dah menguasai diri...

l a l a , S h a h e i l a berkata...

Nak buat mcm mana, dah lumrah hidup mcm tu..
Siannya...

eyna azmi berkata...

kejamnye .... kot ya pun bergaduh jangan la sampai pukul memukul ...tak suka lelaki kaki pukul

Fikri Rais berkata...

bila tuhan makin dijauhi,, cmni la jadinya..

.syamim. berkata...

ya ampuuun . serious kejam . tp , gmbar hiasan tu cite favourite ! adamaya !

Anitafasha berkata...

Memang lelaki ni lelaki dayus. Xbertnggungjwab, panas baran. Mintak2 la dijauhkan dengan lelaki macam ni.

storyfromme berkata...

uit,tu area ghumah den tu.aishh,buat malu je.

ikatankasihku berkata...

sekarang ni ape pun sanggup.....
janji bagi dia , jalan yang di pilih utk terus bersama pasangan baru tercapai, tapi 1 hari nanti, dia pasti akan menyesal....
Betapa kejamnya manusia seperti ni.......

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

betul..sedih atas apa yg berlaku..
kekejaman ke atas wanita..tak pernah abis cetenya..

Sekamar Rindu berkata...

storyfromme,

aaah..tu laaa...buat malu saja..
ish

Sekamar Rindu berkata...

Anitafasha,

lelaki jenis mcm ni memang memberi pandangan yg sangat negetif ..memalukan..

Sekamar Rindu berkata...

.syamim.

sangat kejam..

Sekamar Rindu berkata...

Fikri Rais,

betul..setju dengan pendapat awak.:)

Sekamar Rindu berkata...

eyna azmi,

kedayusan terserelah bila pukul pompuan ni...

ish

Sekamar Rindu berkata...

l a l a , S h a h e i l a,

sangat kesian..

Sekamar Rindu berkata...

wahida,

bila nafsu tak diurus dengan baik..mcm nilah jadinya..

Sekamar Rindu berkata...

Lilyn,

dalam setiap rumahtngga, adalah mustahil tak berlaku pergaduhan..biasalah suami isteri..tapi kalau dah sampai pukul, sepak terajang sangat memalukan berlaku..tapi ianya berlaku juga..

Sekamar Rindu berkata...

Norsha,

di pihak suami dan isteri perlulah saling tolak ansur..hormat menghormati..

Sekamar Rindu berkata...

Nieda,

ya sungguh simpati..

Sekamar Rindu berkata...

Zuwairi Aiman,


ya..dah singgah dan komen..:)

Sekamar Rindu berkata...

Ila,

dalam bercinta..semuanya indah..bila dah mcm ni sampai pukul memukul ni..sanagt tak setuju..

Sekamar Rindu berkata...

Naddia,

jgn lah ada rasa takut...

Sekamar Rindu berkata...

muCux,

saya kena tag ke..??

Sekamar Rindu berkata...

CT NoArIzAh ArIs,

entahlah..manusia yg tak berpegang dgn prinsip agama mcm ni laa

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

:)) suka baca komen awak.:)

Sekamar Rindu berkata...

dwaty,

moga menjadi pengajaran buat kita semua..

Sekamar Rindu berkata...

rose --{@ ibuRafiq @},

tak patut berlaku mcm tu...sedih mendengarnya..

Sekamar Rindu berkata...

Axie04,

nak jadi pelindung mcm mana kalau dah terlibat dengan pelbagai rencah dunia..

contohnya terlibat dengan dadah..mesti rumahtangga jadi huru hara,,

Sekamar Rindu berkata...

hayatunfadzila,

memang tak mahu mcm tu...

kalau boleh jgn jadi mcm tu..

Sekamar Rindu berkata...

chinta,

memang ngeri..tu baru tampar..bukan lagi yg lain2...

Sekamar Rindu berkata...

s1t1 2uL41k4,


betul..:)

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Himura,

memang kejam..dan tak berhati perut langsung..suami jenis mcm ni.

Sekamar Rindu berkata...

Puan Kutu,

isteri bukan untuk dipukul..
betul tu...apa guna ada suami kalau silap sikit tangan dan kaki naik ke muka..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

memang mental dan menyedihkan..

Sekamar Rindu berkata...

nurkass,

sangat kejam perkara ini berlaku..

Sekamar Rindu berkata...

Norhayati Rostam,

tu la pasal..tak ikut apa yg nabi suruh..

Sekamar Rindu berkata...

hanim azhari,

betul...memang kejam..

Sekamar Rindu berkata...

halila Ibrahim,

memang tak patut suami dia buat mcm tu..di manakah letaknya kasih sayang sept mula2 kwin dulu..?

Sekamar Rindu berkata...

Syazana Aziz,

memang tak betul..

Sekamar Rindu berkata...

alexa yussida,

terima kasih..singgah komen..

Sekamar Rindu berkata...

Fizalinolie,

bila tahap kesabaran dah menipis..mcm ni lah..

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat di sini..


semua komen sangt2 saya hargi..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy