Isnin, 11 April 2011

.tak tahu nak update apa malam ini..



sebenarnya.....tak tahu nak update apa malam ini..

asyik dok termenung saja depan latop ni... idea belum mari lagi....




ni dah kira update kot..

17 ulasan:

shahjiehan berkata...

wahaha.. boleh pulak x tau nk update..hmmm...

blog ni lawa

jom baca dan komen Batu Hidup - Batu Nisan itu hidup

Tasha berkata...

tak pe.....jap lagi mari la tu. hehehe

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam,.=))

lah,yeke,.hehe,.ckgu,sy dpt brite gmbire,.huhu,..update la pape pon,.cite psl lappy ckgu yg comel itu,.wehehehe

Faaein Himura berkata...

yelah.. kira updatelah ni... huhuhu..

sy plak merapu lebih aje ari ni.. ayat sume tunggang langgang... huhuhuhu..

aza berkata...

okeh...kira update lah tu...

MiSzy DiaN berkata...

jom masuk U ramai2 nak?
ada orientasi skrg ni..
bley reffer kt blog saya..


awk, terima kasih yaa sb mendoakan adik saya spya dia cpt sembuh..

smoga setiap doa itu akn di makbulkan.. amin..

.syamim. berkata...

ahahahah . semoga dpt idea cepat ! chaiyok !

azieazah berkata...

Sama ler. Kadang2 Kak Azie pun pernah jadi camtuh, sampai tersenggok depan laptop pun pernah. hehehehe

Sekamar Rindu berkata...

kak.azieazah


ada juga masa2 yg tertentu..blurr saja..:)

Sekamar Rindu berkata...

.syamim,

haha..:))

Sekamar Rindu berkata...

MiSzy DiaN,

amin....saya selalu mendoakan yg baik2 saja..amin.:)

Sekamar Rindu berkata...

aza,

:))) aaaah...:)

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Himura,

mana ada merapu..:)

Sekamar Rindu berkata...

:CIKNUURUL,

lain masa boleh cete..:))

Sekamar Rindu berkata...

Tasha,

betul tu.cik tasha...:)

Sekamar Rindu berkata...

shahjiehan,

terima kasih...komen sini..

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih pada sahabat2 yg komen sini..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy