Ahad, 24 April 2011

Wanita yang seleweng duit Citibank tak pakai baju tahanan kerana buah dadanya besar ..


Jakarta - Tidak ada baju tahanan yang sesuai untuk tersangka penyelewengan wang Citibank Malinda Dee. Apakah pihak polis akan membuat baju tahanan khusus untuk Malinda? Dipastikan langkah itu tidak akan dilakukan. Yang jelas, Kabareskrim Komjen Pol Ito Sumardi menegaskan sudah ada baju yang sesuai untuk Malinda.

"Ini begini ya, jadi kelmarin sudah saya tanyakan, dan sudah ada baju yang pas. Pokoknya ukuran besar ," kata Ito ktika ditanyakan detikcom, Rabu (6/4/2011).

Namun, Ito buru-buru menegaskan, baju itu bukan baju tahanan khusus. Hanya baju biasa saja. "Ya bukan baju khusus, baju yang sesuai," terangnya.

Ito meminta agar soal baju ini tidak jadi polemik dan diributkan. Pastinya polis tetap fokus pada penyelidikan dan penyiasatan untuk mengungkap kes ini.

Sebelumnya tertuduh Malinda Dee tidak mengenakan baju tahanan ketika hendak menuju Citibank dikritik hebat. Wanita seksi ini malah mengenakan tudung hitam dan baju merah. Benarkah ada keistimewaan? Ito Sumardi sudah membantahnya. Dia menyebut ada alasan khusus kenapa Malida tidak memakai baju tahanan.

"Aduh, engga ada yang sesuai," kata Ito, dengan gerak tangan menunjuk dada dengan mimik serius ketika ditemui wartawan di Gedung DPR, Senayan, Jakarta, Selasa (5/4).
(ndr/asy)



35 ulasan:

Nur Ardilla Najwa berkata...

huh? perlu ke sampai mcm tu sekali???

Eien Mohmad berkata...

huhh =,= dahsyat kodd sampai mcm tuhh sx.

Frodo Baggins berkata...

fes time penjenayah pompuan dada beso kot .. hohoho

lady nana berkata...

mak aihh...

Fikri Rais berkata...

macam macam hal.. :)

whitecappuccino berkata...

macam2 la pulak aih

ladyzamea berkata...

suruh dia pakai baju kelawar jerlah...(bj tido-corak batik2).
compom muat..heeee

MyZone~theUn4given berkata...

fuhhh...:p

CintaZulaikha berkata...

hahhahhha..haduhai...

Great Teacher Gen2Merah berkata...

wahahaha.. macam2... rezeki tu.. hehe

Great Teacher Gen2Merah berkata...

wahahaha.. macam2... rezeki tu.. hehe

Sekamar Rindu berkata...

Great Teacher Gen2Merah,

memang mcm2 hal..tapi masalah ni kecik saja..buatlah baju yg besar abis cerita...yg nak heboh2 pasal apa..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

pelik betul..hehe

Sekamar Rindu berkata...

MyZone~theUn4given,

nape tuuu.:)

Sekamar Rindu berkata...

ladyzamea,

aaaah..kan dah selesaikan masalah..

Sekamar Rindu berkata...

whitecappuccino,

memang mcm2 hal...

Sekamar Rindu berkata...

Fikri Rais,

memang mcm2 hal..

Sekamar Rindu berkata...

lady nana,

terkejut kan?

Sekamar Rindu berkata...

Frodo Baggins,

hahaha..betul tu frodo

Sekamar Rindu berkata...

Eien Mohmad,

memang dasat...

Sekamar Rindu berkata...

Nur Ardilla Najwa,

mcm2 hal laa pulak..

zacky ~786~ berkata...

btol3.. yer besau.. hehe

Ayie berkata...

Erk.. Malulah.. :D

nohoho =) berkata...

boleh plak camtu

SiS NaD berkata...

SaLaM...

PeRGHHH!~ GiLa La... (-_-")

Sekamar Rindu berkata...

SiS NaD,

memang gila....haha

Sekamar Rindu berkata...

nohoho =),

nilah bila tak guna akal yg diberi Tuhan...

Sekamar Rindu berkata...

Ayie,

ya..agak memalukan....taoi benda yg benar2 berlaku..

Sekamar Rindu berkata...

zacky ~786~,

hahahaha....

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat di entri ini..

ainnamesaya berkata...

ish2; macam ni pun ade

**::CIKNUURUL::** berkata...

ckguuu,sy belom komen lg,.dh ucap trime ksih,.hehe,..err,memalukan pmpuan ni,.huhu,.

Khairul Atikah @ Cik Yuki berkata...

erk ?? sampai camni skali ?? haha nmpk sgt ta de org2 gemok y msk jail kt sne . . sume y kering2 je sbb tu r smpi ta de saiz bj y ssuai . . heheee ngarot !

Liza @ Adzriel AB berkata...

sendat.. he..he.. depa tu mmg suka publisiti murah. betoila kata khairul atikah, tak dak yg gemuk ke?

lady dayana. berkata...

whoaaaa bosaaa betul tu sampai tak muat..haha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy