Sabtu, 7 Mei 2011

aku tertipu.......

Bila aku lihat dia dari belakang betapa seksinya
awek ini

Ketawa gembira bila melihat awek seksi....
tapi bila aku ketahui rupanya dia bukan awek sejati rupanya pondan..


aku tertipu..mudahnya aku terpedaya....


terus berdiam membisu...tak sangka begitu mudahnya
hidup ini tertipu kerana nafsu....Ya yang penting aku tak nak lagi
ditipu oleh desakkan nafsu..Hidup perlukan perubahan..




mudahnya kita tertipu dengan pandangan mata kita.....




sumber: klik sini..

20 ulasan:

aliarosli berkata...

huhuuhuhu,

Tuan Putri berkata...

hahahhahahah mcm2..

Cik Baity berkata...

hmm..mcm2..yewwww....

**::CIKNUURUL::** berkata...

erkk,siannye,.hehe,.

NuReLLe berkata...

hakhakhak...padan muka..tu r...gataiiii lagikk...;D

SiS NaD berkata...

SaLaM....

HaHa!~ KLaKa2!~ (^_____^)V

dayah SnoW Heuka berkata...

ho0oo ayarkk~~ ape seyh ~,~

Rozuan Ismail berkata...

cantik.macam tulen.

wida berkata...

hahaha..padan muka lelaki2 tu

lavenderlover berkata...

wow!dasyat2..

Sekamar Rindu berkata...

lavenderlover

memang dasat..:0

Sekamar Rindu berkata...

wida,

hehehe./.

Sekamar Rindu berkata...

Rozuan Ismail,

nampak mcm tulen..tapi.

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,

tipah tertipu..:)

Sekamar Rindu berkata...

SiS NaD,


:))

Sekamar Rindu berkata...

NuReLLe,


tulah..gatal sangat kan..:)

Sekamar Rindu berkata...

*::CIKNUURUL,

adalah sikit kesian...:)

Sekamar Rindu berkata...

Cik Baity,

mcm2 ....

Sekamar Rindu berkata...

Tuan Putri,

jgn la gelak kuat sangat..hehe

Sekamar Rindu berkata...

aliarosli,

dunia yg bermacam2 ragam..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy