Isnin, 30 Mei 2011

bila ada orang yang teringat pada Anaklaut, hati saya jadi terharu ...



sebenarnya pagi ni...seperti biasa dalam tengah dok membaca komen-komen sahabat di blog, saya tertarik satu komen, dari Faaein Talip Roy bila dia menyebut perkataan "Anaklaut" Hati kecil saya sekali lagi terusik.. Faaein adalah seorang blogger di blog saya Anaklaut.. di blog itulah banyak kenangan manis pahit terukir...dan yg paling pahit pun banyak..terima kasih Faaein ( atau Faarihin). .. atas perkara2 yang tak dapat dielakkan blog tersebut terpaksa dipadam.....

terima kasih pada sahabat2 yang masih ingat pada anaklaut..



Faaein Talip Roy berkata...


puisi anak laut memang best2 aje di baca... rindulah plak dengan blog itu..


24 ulasan:

k_Own berkata...

teringat juga pada blog anaklaut.... kenapa die menghilang ?

Eyrique Ettiqazz berkata...

ape url blog tu..give me,nak godek2...

CintaZulaikha berkata...

buku anak laut bukan antalogi cerpen skolah tingkatan 4 ker?? mmg sgt rindu kannya..

Tanpa Nama berkata...

kisah kenangan di anaklaut terasa baru semalam ditinggalkan..di sini kita bertemu..terima kasih segalanya..

ibuintan berkata...

Selamat bercuti SR... moga ceria

kenapa skarang banyak blog yg terpaksa ditutup.. ada problem apa sebenarnya?

daddyzkool berkata...

anak laut....hmmmm....

Faaein Talip Roy berkata...

membaca bait-bait puisi anak laut kadangkala membuatkan saya berada dia satu alam fantasi yang berbeda-beda..

kadang-kadang seperti berada dalam satu pelayaran di tengah-tengah lautan yang luas..memang sesuailah dengan nama anak laut tu..

hehehe.. thank's for this entry.. membuatkan saya pula yang terharu... -__-

chinta... berkata...

anak laut???macam cerpen masa sekolah menengah dulu je???tapi ingat2 lupa...sape anak laut tu

ATEHQSHE berkata...

salam sekamarrindu,

Ape khabar cikgu hari nie? semoga sihat selalu dan tabah menempohi hari2 mendatang...
bercakap pasal ANAKLAUT...klw tak silap saya pernah masuk,tapi tak sempat nak bc,sebb mase tu lain slow..:))
tq, kerana sekamarrindu maseh tak buang blog ATEHQSHE kat dalam nie...terharu saya.mula2 dulu hidup saya tak keruan..asyik meracau2,sebab tak dpt nk mask ATEHQSHE...disebabkan ade yg berniat tak baik,DLM blog tu.Tapi sekarang dh tenang sikit,tapi tulah bila masuk blog sekamarrindu nie..terpandang nama ATEHQSHE >>>

Dengan rase berat hari,saya izinkan sekamarrindu DELETE ...ATEHQSHE!!
buat apekan?blog tu dah tak wujud>> buang ler,saya tak marah (dlm hati berat hihihi)

maaf SR..terover suda komen ...maafkan saya,lepas *dendam* lama bebeno sy tak komen kat sini...D))

TERIMA KASEH,

Amanina Sofea berkata...

dlu time skola slalu bca..

fadzilah berkata...

salam..

blog anaklaut berbeza dgn blog skrg ni....saya suka blog anaklaut yg dulu

Noor Azizan berkata...

teringat sy pada sajak anak laut..sajak yg betul-betul menyentuh kalbu sy suatu ketika dlu di alam skolah menengah..mengajar erti sebuah khidupan..n harapan...=)

Sekamar Rindu berkata...

Noor Azizan,


komsas anaklaut kan?...

Sekamar Rindu berkata...

fadzilah,

adalah sikit perbezaan...cikgu..

Sekamar Rindu berkata...

Amanina Sofea,

:)) semua bacakan?

Sekamar Rindu berkata...

ATEHQSHE,

saya sihat2 saja..tq bertanya khabar..

tak apa..biarkan saja link awak ada di link saya...

Sekamar Rindu berkata...

chinta...,

mcm je...:))

Sekamar Rindu berkata...

Faaein Talip Roy,

janganlah kata mcm tu faaein...:)

Sekamar Rindu berkata...

daddyzkool,

anak laut yg kini tinggal kenangan..

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,


mungkin ada sedikit masalah ibuintan...

Sekamar Rindu berkata...

tanpa nama,


memang banyak kenangan...pahit manis terangkum di dalam nya..

anaklaut..

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,


rindu...? bacalah kembali..:)

Sekamar Rindu berkata...

Eyrique Ettiqazz,

dah takde dah...

Sekamar Rindu berkata...

k_Own,

tq..kerana masih ingat...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy