Jumaat, 27 Mei 2011

cuti dah bermula.....selamat pengantin baru kepada yang akan melangsungkan perkahwinan....



cuti dah bermula....sekarang tengah bersiap2 untuk pergi ke Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Sembilan, di Dataran Rembau, Negeri Sembilan yg akan dirasmikan oleh Menteri Besar Negeri Sembilan, malam ini..

pastinya ramai yang akan melangsungkan perkahwinan dalam masa cuti nanti, kepada yg akan melangsungkan perkahwinan tu, selamat pengantin baru diucapkan, moga kekal bahagia hingga ke anak cucu..



11 ulasan:

meaw berkata...

banyak lah orang ajak makan pree nanti,yeayyyy!

... berkata...

as salam..
hehe~


▂ ▃ ▅ ▆ 100%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

masa kenduri kawen, boleh jimatkan makan, memasak kat rumah =)
dapat jumpa kenalan2 ;)

cuma nak tanya..

apa mood sekarmar rindu sekarang ni? sebab? meowww~

terima kasih. ;)

Faaein Talip Roy berkata...

bestnya budak2 skolah cuti... [-__-]

tomato berkata...

hoyehhhh i loike ! :D

cik sakdi berkata...

ah bdak cuti. kte lak masuk sem baru. xleh ikot diorang jalan2. hehe

:)

Dinas Aldi berkata...

selamat bercuti dik!

Aku Dan Teksi berkata...

Musim kawin,sabtu dan ahad je orang buat kenduri

Fikri Rais berkata...

musim kawin ramai org buat duit.. photographer, mak andam, catering, PA system.. hehe

nurkass berkata...

selamat bercuti..:)

abu muaz berkata...

tuan punya blog SR ni bila lagi?

Kunang-Kunang berkata...

Sekarang ni orang kawin dah tak kira cuti sekolah atau tidak sebab kalau nak tunggu cuti sekolah, semua tarikh dah penuh.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy