Sabtu, 7 Mei 2011

Gadis jual dara berharga RM218,062

LAMAN web Yantra mempamerkan lelongan dara milik pelajar berusia 21 tahun yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle.


AMSTERDAM, Belanda - Seorang pelajar berusia 21 tahun dari Belgium yang hanya mahu dikenali sebagai Noelle menjual daranya pada harga 50,000 euro (RM218,062) dalam satu lelongan di internet, lapor sebuah akhbar semalam.

Selepas dua bulan membuat lelongan, dia menerima tawaran daripada seorang pembeli misteri yang bersetuju untuk membeli dara pada harga tersebut.

Dia melelong daranya di laman gadis teman sosial, Yantra yang beribu pejabat di sini.

Gadis itu tidak mahu namanya didedahkan kerana bimbang ibu bapanya akan mengetahui lelongan tersebut.

Pembeli itu akan membawa dia membeli-belah dan makan malam di sebuah restoran yang menjadi pilihan gadis tersebut selain diberikan dokumen pengesahan dara daripada doktor.

Namun, syarat melakukan hubungan seks yang perlu dipatuhi ialah lelaki tersebut perlu memakai kondom.

Pembeli itu juga dibenarkan memiliki laman gadis teman sosial tersebut hanya bagi tempoh 24 jam.

Harga permulaan lelongan itu ialah 5,000 euro (RM21,806).- Agensi


p/s: bila dara menjadi barang dagangan....harga wanita menjadi terlalu murah dan hina....moga tidak berlaku di Malaysia..


sumber: Kosmo online 07hb Mei 2011


22 ulasan:

~FaatiNNasreeN~ berkata...

tu blom kire yg ramai lg bg free2 tu...hurm...sebegitu rendah mereka2 ini meletakkan maruah seorang wanita!

abu muaz berkata...

murah sangat tuuu...
dara tu anugerah yang tak ternilai..

ikatankasihku berkata...

org2 mcm ni, ape pun yg ada semua nak jual...jual sekali ngan kulit muka, kulit badan, pastu salai kan...buat bbq..

Fikri Rais berkata...

yang bagi free tu xto nk ckp apa.. dunia mcm2 skrg

Abang Stalker berkata...

x thu nk ckp apa..dunia skrg da berbalik kpd zaman jahiliyah.

Kakzakie berkata...

Jelas di mata betapa dunia yg kian uzur. Duit dan wanita menjadi punca segalanya.....

lemongrassbeam berkata...

tatau nak cakap apa bila keinginan lebih mendahului akal.
Hmmm...

dayah SnoW Heuka berkata...

ishhh ~,~ :((

Amanina Sofea berkata...

ape nk jd dgn org zman skrg...
hrap2 dlm mlaysia xada lg..

Norfidayu berkata...

ish3...teruk nye..wat malu perempuan je.. :(

**::CIKNUURUL::** berkata...

susah nk ckp klu mlibatkn al-kaafirun ni,.hurmm,.smoga xde la kwn2 sy cmni,.

Sekamar Rindu berkata...

::CIKNUURUL,

betul tu cik nurul..dia org mana fikir tentang maruah dan kesucian diri..

Sekamar Rindu berkata...

Norfidayu,

memang memalukan..tapi apa boleh buat...

Sekamar Rindu berkata...

Amanina Sofea,

harap2 tak berlaku di malaysia mcm ni..

Sekamar Rindu berkata...

dayah SnoW Heuka,

memang sangat memalukan...

Sekamar Rindu berkata...

lemongrassbeam,

moga tak berlaku di malaysia..

Sekamar Rindu berkata...

Kakzakie,

kerana duit...semua sanggup lakukan...hatta maruah diri..

Sekamar Rindu berkata...

Abang Stalker,

sukar diterima dek akal yg waras...

Sekamar Rindu berkata...

Fikri Rais,

yg bagi free..memang banyak...

Sekamar Rindu berkata...

ikatankasihku,

apa nak dikatakan lagi..??

Sekamar Rindu berkata...

abu muaz,

tuan, tulah yang berlaku...

Sekamar Rindu berkata...

~FaatiNNasreeN~,

yg bagi free kat teman lelaki tak dikira lagi..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy