Sabtu, 7 Mei 2011

[ gambar ] Pasangan yang bikin panas di jalan raya



Bikin panas betul pasangan ini. Orang lain sibuk kerana jalan sesak ,mereka ini pulak sibuk beromen...tak pasal-pasal jalan jadi jem...gara-gara pasangan kekasih ni..





p/s:....jangan ditiru aksi yang tidak senonoh ini..


55 ulasan:

Izatie berkata...

Doiii ape lah nak jadi manusia zaman sekarang ni . Hurmm.

Wanita Mutalib berkata...

akhir zaman :(

miss UnGu berkata...

tak senonoh perangai..ish3..

Mohd Ridhuan berkata...

aduyai...
nafsu xdapat dikawal...

kat indon kan ni...

abu muaz berkata...

kekasih gelap kot...

Fikri Rais berkata...

nasib kat siam, kl kt mesia mau kena baling helmet dh 2 ekor nih

muhamad hanif berkata...

haii,,manusia oh manusia ...

muhamad hanif berkata...

haii,,manusia oh manusia ...

ibuintan berkata...

hentak je kpala dua-dua tu dengan helmet

tak bermoral langsung

::Mastura Zakaria:: berkata...

hishhh..gilak ah....lestik ja...haha

peep berkata...

xde keje ke.. kene langgar bru tau.

Ayie berkata...

penunggang lain usha pana jep.. hahaha

selipar hijau berkata...

nikah j.hbih cerite

Rozuan Ismail berkata...

melampau tol.sangap sangat ke,sampai atas jalan nak cium.

halila Ibrahim berkata...

mau yg motor sebelah tu turun bg penampar sekali..

Farah Nordin berkata...

--" ! Minta minta dijauhkan nafsu syaitan. Amin.

Angah Sepet berkata...

dekat mane ni

CintaZulaikha berkata...

aisey men..cam nak minta disepak jek~~

cik sakdi berkata...

SR. bayangkan kalau diorang pakai helmet. mcm ne nak bercium. hehe

ikatankasihku berkata...

nafsu serakah yg tidak terkawal dek akal fikiran....rosak betul....

Faaein Talip Roy berkata...

setan waktu ni bergendang sakan..

h4ni3 berkata...

kalau jadi depan saya.. saya langgor je!! haha

cikida berkata...

isk3...x senonohhhh..hampehh je..buat malu !grrr

Tuan Putri berkata...

glew btl..xsenonoh..hmmm

Atikah Hashim berkata...

Astaghfirullah

**::CIKNUURUL::** berkata...

kang meletop moto tu,bru tau langit tu tggi ke rndh,.huhu,.

Ain Jia Zainudin berkata...

erghh .tutup mata ,trus kn prjlnn .hehee :)

KhilafIni berkata...

xbetol da...ish3

ahmad berkata...

sakit mental orang tu dah hilang rasa malu ,,agak2 urat malu dah putus kot
tu sebab jadi gitu huhuu

Sekamar Rindu berkata...

ahmad,

memang laa tu agaknya...urat malu dah putus..:)


tq komen

Sekamar Rindu berkata...

KhilafIni,

memang tak betul....

Sekamar Rindu berkata...

Ain Jia Zainudin,

nak tutup mata buat apa..atas jalan raya tuuuuu.

Sekamar Rindu berkata...

*::CIKNUURUL,

betul tu...heheh

Sekamar Rindu berkata...

Atikah Hashim,

tu laaaa....terkejut juga lihat gambar ni..

Sekamar Rindu berkata...

Tuan Putri,

memang tak senonoh...

Sekamar Rindu berkata...

cikida,

memang tak senonoh....

Sekamar Rindu berkata...

CintaZulaikha,

kalau jumpa ngn saya mcm ni..memnag ada yg kena penyepak..

Sekamar Rindu berkata...

Angah Sepet,

dekat Indon..

Sekamar Rindu berkata...

Farah Nordin,

mmang minta dijauh2kan./..

Sekamar Rindu berkata...

halila Ibrahim,

hehehe..ya lah

Sekamar Rindu berkata...

Rozuan Ismail,


memang melampau..

Sekamar Rindu berkata...

selipar hijau,

kalau nikah, memang tak ada buat mcm tu..

Sekamar Rindu berkata...

Ayie,

hehe tu laaa tu....usha jeeee

Sekamar Rindu berkata...

peep,

berani buat mcm tu kan??

Sekamar Rindu berkata...

::Mastura Zakaria,

memang gila...

Sekamar Rindu berkata...

ibuintan,

kalau berlaku di depan saya ..dah memang kena hentak dah ibuintan...

Sekamar Rindu berkata...

muhamad hanif,

manusia yg jenis x tahu malu..

Sekamar Rindu berkata...

Fikri Rais,

kat indon.....kalau kat malaysia...tak tau laaa

Sekamar Rindu berkata...

tuan, abu muaz,


hehe..kekasih gelap apanya..dah terang benderang tuuuuu:))

Sekamar Rindu berkata...

Mohd Ridhuan,

nafsu kalau tak diurus dengan baik mcm ni laa

Sekamar Rindu berkata...

miss UnGu,

memang tak senonoh....

Sekamar Rindu berkata...

Wanita Mutalib,

ya..dunia akhir zaman mcm ni laa

Sekamar Rindu berkata...

Izatie,

memang memalukan..

Sekamar Rindu berkata...

terima kasih atas komen2.:)

SizZLing SuZai berkata...

ape ke hei nye yob "^^ mcm2 lah..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy