Sabtu, 7 Mei 2011

Mungkin Inilah Pengganti Unta padang pasir pada masa hadapan


mungkinkah ini kenderaan yang akan menggantikan unta di padang pasir di masa akan datang...?


yalah...nak membeli unta yang betul-betul tak semuanya mampu...ingat semua orang di Asia barat tu kaya2 ke?.. so..dengan daya kreativiti sikit...dah nampak mcm unta kan?


sumber gambar : klik sini



p/s....."selamat hari ibu......alfatihah buat arwah ibu saya...."

17 ulasan:

dayang berkata...

canggih da manusia sekarang ni. unta pun main kayuh je. haha

Fikri Rais berkata...

creative pak arab nih.. :)

nurkass berkata...

haha..
dahsyat betul..
bolehlah dari takde kan..

syuwai berkata...

kretif2x

<=tp x pandai naik basikal.LOL

sitihelminakay berkata...

terbaikkk :D

**::CIKNUURUL::** berkata...

terlebih kreatip,.



~ al-Fatihah,.ckgu,slalu doakn untuknya ye,smoga doa ckgu smpai pdnya,amin,.~

Amyra berkata...

hahahahahaha..lawak lah..:D

Nayang Ahmad berkata...

al-fatihah.. semoga roh arwah ibu ditempatkan dalam kalangan orang yg beriman..

Sekamar Rindu berkata...

Nayang Ahmad,

terima kasih.....:)

Sekamar Rindu berkata...

Amyra,


heheh..:) kreatif kan..?

Sekamar Rindu berkata...

:CIKNUURUL,

terima kasih cik nurul..

Sekamar Rindu berkata...

sitihelminakay,

yaaa..:))) hebat..

Sekamar Rindu berkata...

syuwai,

memang kreatipp.:))

Sekamar Rindu berkata...

nurkass,

memang boleh laaa kan..:)

Sekamar Rindu berkata...

Fikri Rais,

sangat kreatif...:)

Sekamar Rindu berkata...

dayang...,

memang kreatif manusia skrg..:)

ahmad berkata...

Alfatihah semoga roh ibu SR di tempatkan bersama orang yang beriman,,
basikal cap unta tu ,,tuan basikal tu tak pakai baju tak panas ke hahaha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy