Sabtu, 21 Mei 2011

Rakaman CCTV, seorang lelaki cuba merogol seorang gadis di Russia..




Skala kejahatan pembunuhan dan pemerkosaan meningkat di Rusia [ nisbah 1 minit berlaku 500 kes rogol) Untuk memantau pihak berkuasa memasang kamera cctv di tempat yang selalu berlakunya kejahatan rogol. Berikut ini video cctv yang asli yang dirakam aksi jahat seorang lelaki yang cuba memperkosa mangsanya. Video ini boleh menjadi pengalaman bagi kita untuk mencegah kejahatan tersebut...

Di Malaysia pun kes rogol banyak berlaku....harap pihak berkuasa memperbanyakkan alat cctv ni agar dapat memudahkan pihak polis menangkap penjenayah ni....



apa kita nak buat kalau kita dapat tangkap lelaki ni agaknya..??



12 ulasan:

julieeeeeeeeeeee berkata...

eh, awat laki tuh lariii?
hikhik

mcm ni lah berkata...

terdesak sangat dah tu,. blh buang tak lagu awk tu ?,. tak sedap n sangkut2 lah,.

ahmad berkata...

macam2,,,,da berlaku ^"^

no_answer berkata...

ish , kenapa tak rogol ?

boleh tengok macam aktiviti merogol orang ! hahahaha

SiS NaD berkata...

SaLaM SR...

WaH!~ TeRuK DaH Ni... KaT MaLaYSia PuN Kena PaSaNG CCTV BaNyaK2 La..

wida berkata...

nasib baik lah tak kena rogol..
kena belajar karate cam prpuan tu jgk..

**::CIKNUURUL::** berkata...

ya Allah,tkutnyeee,..haihh,.sy xbrani nk kluar sorg2,..mmg xkn,.huhu,.

NiSha berkata...

alamak.. takutnya..

qucachahir berkata...

hurm..dpt laki tuh rotan buntut nye!..
rasakan..

LittleGurl berkata...

kite bako aje!!grrr...geram tengok lelaki bengap mcm tu. pakai tutup litup macam tu pom ade ati nak merogol plak. emang dasar!

iyka syafika berkata...

bunuh smpai mati

G3-lina berkata...

haahaaaa!! padan muke kau kena sepak kat celah!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy