Ahad, 1 Mei 2011

sepi, ku tunggu mu di sudut hati.



sepi,
kutunggu kau di sudut hati
hari ini kita akan bercakap kembali
tentang cinta berkabut
rindu berlumut

jangan lupa sepasang matamu
yang menyimpan telaga
kerana kita akan menyelaminya
menembus lintasan rahsia
yang kini dah tak seindah dulu..



p/s..selamat hari pekerja buat seluruh rakyat Malaysia..

6 ulasan:

l a l a , S h a h e i l a berkata...

Selamat bercuti.. heh...

zul permatang badak berkata...

cuti...yg tu bestkan......

o.k.......selamat bekarya.....

raudhah berkata...

Assalamualaikum cikgu SR, cipta sendiri ke sume sajak2 ni?

SR, saya nak buat promosi blog SR mll blog saya menerusu RSS gadjet. Harap SR pun boleh promosi blog saya kat blog SR.

sila buka link saya utk tgk yer. Mesti SR teruja =) (kalu tak teruja, takpe, tp tgk dlu k) TQ.

cik chinta berkata...

selamt hari pkerja, slmt bercuti

~fais~ berkata...

rindu yang berlumut? best2..

**::CIKNUURUL::** berkata...

bestnyer la layan puisi ckgu mlm2 hri,.hehe,.sy lambat bce arini,.huhu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy