Selasa, 31 Mei 2011

"tulah..jangan bergaduh dengan isteri...."


Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa.Pada suatu malam si suami telah menulis nota..."KEJUTKAN SAYA PUKUL 6.30 PAGI" dan meletakkan nota itu di sisi isterinya yang sedang tidur.

Keesokan harinya si suami terjaga daripada tidur dan mendapati jam di dinding telah menunjukkan pukul 8.00 pagi.Didapati di sisinya terdapat satu nota bertulis..."BANG, BANGUN BANG SUDAH PUKUL 6.30 PAGI"






16 ulasan:

Diana berkata...

haha!! lawak je..pdan muka dia..:D

GadisKecil berkata...

sampai camtu sekali gaduh nya..bole ker kalo kita kata kedua-duanya EGO?

tapi comel jugak bila dipikir balik kan..hehe

E-NYCE HAN berkata...

plawok plawok..

miss UnGu berkata...

aha..nak wat jugak la nanti..ehe

nurkass berkata...

haha..
sejak dua menjak ni ramai blogger keluarkan cerita ni..boleh jadi tips ni..

cantekk berkata...

haha..betul la tu ;-D

Farah Shamsudin berkata...

hahahah!! itulahh! jangan gaduh dengan isteri.. isterikan jam untuk suami..:)

muhamad hanif berkata...

HAHHAHA,

style betul...

whatever berkata...

ahahahahahhaha adoi2....ringkas tapi lawak abis.....

Encik Amman berkata...

hahaha..kalau macam tu nak marah pon tak boleh. :P

dyea irdina berkata...

tpkan skrng ni sek baek ada HP kan leh time jam..jd bini tak kejut pun ley bgn lagi kot...

CintaZulaikha berkata...

mmg tak boley blah..kiki

Jaguh88 berkata...

Panas Berapi !! Meletop-Letop... Bakal Meledak Tak Lama Lagi !!
Pendapatan Pasif (Tanpa Menaja) RM 9837 Setiap Bulan !!

http://sway2u.blogspot.com
012-571 2456

Budak Botak berkata...

he3, tulis2 nota dah...

Entry terbaru -> 10 Kemalangan Paling Mahal Dalam Sejarah Manusia... (",)

Naddia berkata...

isteri die tetap sweet..

ibu syafiq berkata...

BAGUS!!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy