Selasa, 31 Mei 2011

Wanita bawa alat sulit perogol ke balai polis


DHAKA: Seorang wanita yang bernama Monju Begum, berusia 40 tahun memotong alat sulit seorang lelaki ketika lelaki itu cuba merogolnya dan kemudian membawanya ke balai polis sebagai bahan bukti, kata polis di kawasan terpencil di negara ini, semalam.

wanita ini yang telah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak menjelaskan, lelaki itu yang bernama Mozammed haq Mazi telah menyerangnya. Menurut polis, ibu tiga anak itu diserang ketika sedang tidur di gubuknya di daerah Jhalakathi, kira-kira 200 kilometer di selatan Dhaka pada malam Sabtu lalu. “Ketika suspek cuba memperkosanya, wanita itu memotong alat sulit lelaki itu dengan pisau. Dia kemudian membalut kemaluan lelaki berkenaan dalam plastik politena dan membawanya ke balai polis sebagai bukti jenayah,” kata Ketua Polis Jhalakathi, Abul Khaer. - AFP





14 ulasan:

Cik Puan Izan❤ berkata...

hahaha...berani lagi buat mcm tu...padan muka org tu...

belogkiter berkata...

kena selalu bawa pisau ni..

Kakzakie berkata...

Baru padan muka dia.....

LUTFI SYAFIQ berkata...

memang power lah! pengsan~

Fatin Sakura berkata...

sgt berani 0_0.. x kena tangkap ke pempuan nie sbb smpai mencederakan mamat tu?

halila Ibrahim berkata...

hah... beraninya.. memang padan la muka perogol tue.. kalau la kat Malaysia ni ada yg berani cam tu ..

HAFIZAL berkata...

bahaya tu..............

anne jasmine berkata...

mak ai.... dasatnya... huk2.

Fatimah Zahra' berkata...

dia tidur letak pisau bawah bantal ke?

Norsha berkata...

eloklah dipotong sbb dah terang2 menyusahkan orang lain...

PinkLuscious berkata...

atoii...ade jugak ke cemnihhh~

chinta... berkata...

padan muka perogol tu...pasni dah xley nak buat jahat lagi dah..sbb dah xde alat sulit dia...kikikiki

deqla manjew berkata...

hahaha..pengajaran bg perogol2 kt luar sn 2..

ikatankasihku berkata...

ganazzzzz.......

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy