Isnin, 20 Jun 2011

adakah ini takdir aku..?



bercerita pasal jodoh.. terasa mahu kahwin saja...
tapi bukan semudah spt yang ditulis..tulis senang saja..
terlalu banyak rintangan dan dugaan di hadapan...
terlalu sukar..memang sukar..

melihat kawan2 yg dah kwin..terasa cemburu....
kpd kawan2 aku hanya mempu mendoakan kebahagiaan kalian..
bahagia hingga ke akhir hayat...

merenung semua ini...adakah ini takdir aku..?



11 ulasan:

Miss Liza berkata...

Jgn risau akan jodoh mu..
Kerana ia sudah tertulis di Luh Mahfuz sana.. Yakin dan percaya lah pada Dia, sesungguhnya Dia telah mengaturkan yg terbaik kpd setiap HambaNya... :)

AniE berkata...

Sekamar Rindu:

*Ada kawan saya cakap,
"Aku jeles tengok kau, da bahagia sekarang, da kawin...Aku ni pakwe pun xde lagi..
*Saya Jawab:
"Bila kita bercinta, mak suruh cepat-cepat tunang,
"Bila kita da tunang orang suruh cepat-cepat kawin, nak makan nasi minyak..
"Bila kita dah kawin, orang kata, Bila nak ada baby..??
*berkali-kali saya bagitau kawan saya, tapi dia masih tak faham,
yang dia nak bahagia saja, dia tak faham, kehidupan ni ada pahit dan manisnya..Bukan madu sahaja...


Kadang-kadang, orang lain suka tengok kita bahagia,
kadang-kadang, orang tak faham,
Allah yang mengatur segalanya..
Kadang-kadang orang tak faham perihal rezki dari allah,


Inilah kehidupan Sekamar Rindu,
kita kena tempuh segalanya...

AniE berkata...

http://sweetbitterepisode.blogspot.com/2011/06/kehidupan-kadangkala-menakutkan.html

Suziey berkata...

Terima kasih atas doamu... Saya turut mendokan agar dipertemukan pasangan dan kebahagiaan hingga ke syurga

cik chinta berkata...

jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

cik chinta berkata...

jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

cik chinta berkata...

jangan cakap gitu. ada la datang nanti. sabar ye.

missy elly jaafar berkata...

insyaallah satu hari nanti pasti ada..kadang-kadang kita diduga dahulu sebelum Allah beri kita sesuatu..semoga ada bahagia untuk kamu nanti..

nazirafarahinomar berkata...

Salam sekamar rindu. Lama tak jenguk sini :).
Sabar, kalau sampai jodoh, takde apa yang dapat halang ^^

aisha maisara berkata...

nice blog... try view my blog... (^_^)

**::CIKNUURUL::** berkata...

cikgu,sy prnh jgk trfkir cmtu,.tp ade bnyk lg amal yg prlu sy buat sblm nk pikul tggungjwb yg amat2 besar tu,.smoga dipertemukn jdoh dgn org yg selayaknya,amin,.doa untuk sy jgk,.hehe,.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy