Khamis, 9 Jun 2011

Bahaya kalau gadis pakai skrit pendek naik bas atau LRT....





moralnya...: tutuplah aurat selengkapnya... jangan menjadi mangsa lelaki-lelaki yang hidup belang..mcm dalam gambar di atas..


p/s:........

25 ulasan:

Fitri Senin berkata...

check underwear color pe..???OMG..pervert

ikatankasihku berkata...

lelaki skrg mmg pandai ambil peluang ni..
pd pompuan2 kat luar tu agak2la berpakaian pun..

KuNanGKuNanG berkata...

skrg ni macam2 jenis manusia ada, so kite semua kene berhati2..

si para para berkata...

puncanya...
kurang didikan agama.
pempuan tu tak tutup aurat.
laki tu memang tak berakhlak..
dua dua pun sama..

cucu umie berkata...

btol ckap kamu tu..kne tutup aurat dengan baik supye orng tidak mudh mengmbil kesemptn terhdap diri kita

pena rozie berkata...

Lelaki tu pun memang tak de keje ke?? Can ner kalau mak atau adik die yg kene.

ainnoraini berkata...

nak buat mcm mane dah org yg pakai skirt pendek tu suke sgt org buat mcm tu agaknye...

yg lelakinye pun same jugak...pantang ade peluang...

angkasa berkata...

jenis ni pon ada ye.ish ish

deqla manjew berkata...

mule2 ingatkan dye nk cucok gune pisau ke ape..rupenye dok snap gambo!! hahaha...kuajaqqqqq!!! pdn la muke gurl 2..pkai la skirt pendek2 lg....huhuhu

Norhayati Rostam berkata...

Kantoi muka sudaa.
haha.

ibuintan berkata...

padan muka perempuan tu... lelaki tu pulak lagi tak bermoral

cikguden berkata...

oh no.

sekolah cuti je harga naik

Adylia Qarissa berkata...

huhuuuu...aweks melayu pakai skirt mmg ptt kene skodeng..hehehee opppsss...

Ila berkata...

memang cari nahas lah tu

Liza @ Adzriel AB berkata...

dia yg cari pasal le tu.. mmg le bahaya

Cinderella berkata...

dalam hal ni dua-dua salah..haha

zarazueyin berkata...

uishhh..
macam2...
moral of the story..pakailah sopan ;)

♥ p a A n i ♥ berkata...

ish ish...org yg tangkapkn gmbr ni pun tak menghalang lelaki itu...

**::CIKNUURUL::** berkata...

eh,gmbr ni bkn dr SR kn,huhu,..nmpak sgt laki miang,gatal!.bncinye tgk mke diee,..

wardah:) berkata...

sempat lagi lelaki tu kan =,=

belogkiter berkata...

macam tu pun boleh ka?

CikHanis berkata...

isk.teruknye :(

hani@debumelukut berkata...

dia dah memang suka org tengok...kalau tak, takkan dia pakai yg singkat gitu..

Axie04 berkata...

aiyok... nak salahkan sape tu,

Mohd Zul Azri Osman berkata...

Syok sekejap jek nak buat ape..Lu orang ade otak lu orang pikir la..!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy