Rabu, 29 Jun 2011

cerita pasal ayah



petang ini...tiba-tiba ayah mengadu pening kepala...
sejak ayah hidap stroke...atau angin ahmar
semua rutin ku dah berubah...

rutin yg tak pernah tinggal ialah skrg dah jadi tukang urut ayah.
dalam semimggu 4 kali urut ayah...nak harapkan pada siapa., kalau
bukan pada anak dia..bukan?...tulah rutin saya..

segala urusan perubatan ayah menjadi tanggungjwab ku..
balik sekolah, kalau tidak ada apa2 urusan rasmi
pasti dok luangkan masa dengan ayah..kami borak apa saja..
satu moment yg cukup menggembirakan tatkala lihat ayah tersenyum




23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

moga ayah awak sihat selalu..


dari insan yang menyintaimu..

Faaein Talip Roy berkata...

rasa tersentuh baca entri ni.. tak tau nape..

rindunya kat ayah n emak... =(

Tanpa Nama berkata...

dari jauh ku mendoakan


jga diri jgn
sampai awk pun demam..

Tanpa Nama berkata...

rindu....

**::CIKNUURUL::** berkata...

salam ckgu,.

jaga ayh elok2,..dn jge kshtan dri sndri jgk,.smoga semuenya baik2 dn shat2 je k,.


:)

FaizalSulaiman berkata...

sangat kagum dengan semangat cikgu.moga hidup cikgu akan sentiasa dilimpahi rahmatNya

cik arija berkata...

btol2..kalo tak harapkan anak sape lg kn??

waRDah a.k.a QiQi berkata...

(T_T)

tumpang sedih...
insya Allah, besar ganjaran Allah utk saudara... amiinn ya Rabb!!

Dinas Aldi berkata...

semoga Allah memberkati hidupmu kerana menjaga ayah dengan baik, dik :)

ibuintan berkata...

syabas SR... berkhidmatlah selagi diberi peluang, besar ganjarannya tu

Tanpa Nama berkata...

jagalah ayah sebaik mungkin...hidup dalam bahagia dan gembira kita bersama....

love you

Liyana Gallagher berkata...

moga ayah awak sembuh dan sihat.. amin yrba..

cik_sna berkata...

berbaktilah kepada org tua selagi sempat.
saya doakan awak dan ayah awak di bawah lembayung Ya Rabb sentiasa^^

*membalas kunjungan. follow awak juge =)

alif haris berkata...

beruntug dpt yg ank baik

smoga ayah awk sihat dam sembuh mcm dulu :)

tieykah berkata...

saya kehilangan ayh 9 thun lepas.
dan ayah adlah lelaki yang terbaik yang pernah saya kenal.

dan hari-hari saya dipenuhi dengan rasa kerinduan terhadap ayah

CintaZulaikha berkata...

moga ayah cik SR sehat sentiasa

Mama Zara berkata...

masa untuk membalas budi ayah pula kan :)

fara berkata...

smoga tabah hadapi semuanye.. :)

ikatankasihku berkata...

ayah & ibu, budi mereka tidak terbalas....

aizadalias berkata...

dne follow..dtg2 la selalu..hihi ;)

Bulan Syurga berkata...

semoge ayah cpt sht
tqvm sbb follow blog sy yg x seberapa..
akan update pict bukak booth kt Bangkok pulak k ;)

sissyira berkata...

salam

telah lama saya tidak singgah di blog ini..lebih kurang 5 bulan...akhirnya malam ni hati sy tergerak hati utk singgah disini...rupanya awak tengah bergembira...semoga awak gembira dengan sidia dan ayah awak.semoga ayah awak cepat sembuh,amin...

maaf atas segala kesalahan saya jika sy pernah berbuat salah pada awak.

.fariza. berkata...

moga ayah awak cepat sihat.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy