Selasa, 21 Jun 2011

[ gambar ] Asyik BERCUMBUAN Di Sebalik RUSUHAN Dan GAS PEMEDIH MATA


Ditengah kekecohan di tengah bandar setelah penyokong Vancouver Canucks membuat rusuhan setelah pasukannya gagal memenangi Piala Stanley. Banyak kejadian kebakaran, rompakan dan pergaduhan berlaku sepanjang rusuhan Vancouver 2011. Pastinya pelbagai reaksi berbeza dapat dilihat setelah keghairahan diluahkan di jalanan.

Pada masa yang sama juga, ada pula sepasang kekasih asyik bercumbuan di jalanan. Tetapi ia tidak akan bertahan lama.

Apabila sebuah foto unik pasangan kekasih ini bermesra dan bercumbu disebalik tembakan gas pemedih mata yang ditembak pihak polis pada pagi Khamis lalu, sudah pasti ia menjadi perlumbaan kepada pihak media untuk mendapatkan berita tentangnya.

Dan yang pastinya, akan ada seribu pertanyaan ditimbulkan media. Siapakah mereka? Apakah yang mereka fikirkan? Dan siapa yang dapat mengesan mereka terlebih dahulu?

"Kami sedang mencari pasangan bercium di dalam foto ini," menurut tweeted CBC News pada pukul 10.00 pagi Khamis. "Anda kenal mereka?"

Permulaan yang baik. Lagipun, Twitter seperti kebiasaannya dapat mendapatkan imej tersebut dengan cepat.

Nampaknya manusia pertama yang mengesan foto unik ini ialah Gerrard Trojillo (gt23GOTHUNDER) yang menulis di dalam Tweet, "Kelakar, pasangan ini bercium semasa rusuhan canuck" pada kira-kira jam 10.00 pagi Khamis lalu


p/s: bila dah nafsu tak dapat dibendung....mcm nilah jadinya..

11 ulasan:

AdiaLuze berkata...

Kemaruk giler tuuuh ... Thehehehe

Ila berkata...

hai,kat tempat dan masa kecoh2 pun boleh buatkan..memang dah kemaruk sgtlah tu

Zackey berkata...

lah... dah tak tahanlah tu...

n u r k i m a berkata...

dorg saje nk amik perhatian media tu...sbb tu buat cmtu...

Ibnu isa berkata...

gilaaa

aQimie Ceplos berkata...

haha! xde moral betul lah..

CintaZulaikha berkata...

walawehhhh...cari biliklaaaaa

nurMujahidah berkata...

penjelasan dri pihak yg mreka:: si prmpuan terjatuh dan si lelaki cuba menenangkan dia....tidak lama lepas gmbar di ambil si lelaki turut tercedera dalam rusuhan itu..

Inma Ruziana berkata...

haha. cari publicity la tu..
teruknya smpai cmtu..

Kaa Dabri berkata...

negara asing, macam macam bole jadi kn.

Munira nabila berkata...

mcm2..plik2 je! :)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy