Sabtu, 4 Jun 2011

Ibu menangis lihat anak rogol kekasih depan ibu



KUALA LUMPUR: Luluh hati seorang ibu apabila terpaksa menyaksikan kerakusan anak lelakinya berusia awal 20-an merogol teman wanita di rumah mereka di Wangsa Maju, di sini, kelmarin.

Lebih menyedihkan apabila usaha ibu tunggal berusia 40-an itu supaya anaknya menghentikan perbuatan terkutuk terbabit tidak diendahkan walaupun berulang kali dia merayu sambil menangis.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam, lelaki terbabit dipercayai di bawah pengaruh dadah kerana langsung tidak mempedulikan ibunya sebaliknya lebih rakus dengan menodai kekasihnya yang menjerit meminta bantuan.

Sumber polis berkata, sebelum kejadian mangsa berusia 20-an dipelawa suspek yang dikenalinya sejak empat bulan lalu ke rumahnya dengan alasan mahu memperkenalkan gadis itu kepada ibunya.


“Sebaik sampai di rumah, mangsa diperkenalkan kepada ibu suspek sebelum si ibu pergi ke dapur untuk menyediakan minuman.



p/s....sangat menyedihkan..

23 ulasan:

Siti Fatimah Fuzz berkata...

kuang ajau ja laki ni....

AZRUL AZMI berkata...

melampau giler.....

cik arija berkata...

memang sedih.hancur hati ibu melihat perlakuan anak dia
xtaw nak kata dah, ape nak jadi ngan dunia skrg ni.

KuNanGKuNanG berkata...

camni pun ada?macam2 dah berlaku skrg ni...

LuvChronicles berkata...

masyaAllah...minta dijauhkan daripada hal macam ni..teruk sungguh manusia zaman sekarang ni!

Cik.Tedy berkata...

masyaALLAH..apew nk jd laa dunie sekrang nie..byk2 laa kite berdoa agar diri kite sentiase terjge..amin~~

Hazieq Sanat berkata...

bila nafsu menguasai diri...

Pojiekyra berkata...

teruknya huhuhu

Pojiekyra berkata...

teruknya huhuhu

Scarlett O'Hara berkata...

Tu dah kira macam bukan manusia dah sebab takde hati dan perasaan.Tulah, ambik dadah lagi.Yg kekasih dia tu gi percaya ikut balik rumah buat apa?

Liza @ Adzriel AB berkata...

kesian mak dia. malangnya sigadis

Amanina Sofea berkata...

salam..
ksian ibu dgn aweknya tu..

just.ain berkata...

omg.. kenapa manusia semakin kejam?? takutnya!! :(

.digital kelok berkata...

kesian ibu dia.. mesti kecewa.. :(

♥NuR SyAFiQah♥ berkata...

ish3..ank zaman skang mmg dah x takut parent..akibat pegaruh dadah camni la jadi nyer

A.K♥ berkata...

Aduhai...
apa sudah jadi zaman sekrang.
Depan ibu buat begitu.. .

Rozuan Ismail berkata...

mesti sedih gila hati ibu tu =(

miss fatihah berkata...

ee.. mintak tuhan balas!

sugar2 kapas strawberry berkata...

jgn terlibat dgn cinta penagih dadah

FaTinFiRDaUs berkata...

kuang ajo btl laki 2...

wida berkata...

itu lah jadinya bila hidup dengan dadah..tak tau utk berfikiran waras.

hani@debumelukut berkata...

Kalau masih rebung boleh di lentur lentur...dah jadi buluh nangis air mata darah pun dah tak guna dah..

**::CIKNUURUL::** berkata...

masyallah,.sian mak tu,.eeiishh,lenkali "kawan" lg ngn dadah,.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy