Jumaat, 24 Jun 2011

Inilah cara paling brutal untuk bakar roti..pasti gempak..










kadang2 kita kesuntukan masa untuk bakar roti... biasalah..sekarang ni semuanya kena cepat belaka...

Inilah satu cara yg paling brutal untuk bakar roti dengan cepat..tapi hati-hati jangan sampai rentung lak roti tu...


ada sape yang nak cuba..? boleh cuba.....


20 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

goreng telur pun boleh la..
cube la try..
:)

salwaismail berkata...

roti tak pnh buat. tapi dekat hostel dulu slalu buat dgn milo. nanti jadi mcm coklat. hahaha
:D

eddy syrol berkata...

drpada bakar roti cara camni, bek takyah bakar roti je..kan roti tu leh di makan tanpa di bakar...lorrrr...huhuhu

jom terjah...




SABAR MENCAPAI IMPIAN






MINTA DERMA KE MINTA SEDEKAH

cik sakdi berkata...

cool!! nak cube lah! kat umah sewe xade pembakar roti :)

cucu umie berkata...

tidak pernah cuba begitu lg sebb mase sentiase cukup untuk bkr roti..hoho

Gadis Pantai Timur berkata...

bakar orang pun boleh..

http://sweetgurlz11.blogspot.com/2011/06/selamat-tinggal.html

nurkass berkata...

haha..
lama2 jahanam iron tu..

zuhaida berkata...

cara terbaik la ni , haha :)

RedNema (-_-") berkata...

ni cara hostel ni.
kitorang dulu kat hostel macam macam boleh buat dengan iron.
paling bes kitorang buat roti bakar dgn cheese lg. nyum2. =)

**::CIKNUURUL::** berkata...

terbaekk,..tp bkn ke lg lmbt nk buat bnde nih,.hehe,..

halila Ibrahim berkata...

hahha.. tak terfikir la sebelum ni...

Eyrique Ettiqazz berkata...

selalunya bdk asrama yg buat mcm ni...guna otak sepenuhnya...

visitme@FaTiN cOrNeR berkata...

letak milo 3 in 1 dlm roti fuuuhh cnfirm lg sedap..hehe

sugar2 kapas strawberry berkata...

hahahha.cool gler.tak terbakar ke kertas tu?

aisha maisara berkata...

huhu,, teringat zaman sekolah.. kreative tahap professor.. semua bende nak masak atas iron... kalau nasi pun bleh masak atas iron.. sure ad buat... dpt save budget.. :P

hani@debumelukut berkata...

telur mata kerbau pun boleh tau..kita pun pernah nakal dan pernah duk asrama jugak.

Sue berkata...

he he he...kena guna iron yg khas untuk bakar roti aje ye

dLa Suri berkata...

wah, style gk an. nk wat la. haha

ibuintan berkata...

panjang akal mereka..

elashes berkata...

wau!! bole cuba nie nati kat ostel..
da xyah susah2 bwk masuk toaster secara haram da lepas nie =D

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy