Rabu, 8 Jun 2011

Parkir asmara pasangan curang di Kota Bharu





TAK SENONOH...rakaman CCTV menunjukkan adegan berahi pasangan dalam kereta di tempat parkir terbabit.

KOTA BHARU: Hanya dengan bayaran RM2 untuk sekali masuk, parkir sebuah pasar raya, di sini, tidak ubah seperti ‘parkir asmara’ apabila dijadikan sasaran suami dan isteri curang untuk melampiaskan nafsu ketika keluar dari pejabat pada waktu makan tengah hari.

Mereka membawa kenderaan secara berasingan untuk mengelak gerak-geri dihidu kenalan atau keluarga masing-masing sebelum melakukan aksi terlarang di kawasan gelap di dalam kereta mereka.

Difahamkan, walaupun waktu rehat hanya sejam, pertemuan singkat terbabit digunakan sebaik mungkin untuk melepaskan rindu.

Perkara itu didedahkan seorang kakitangan pasar raya berkenaan yang mengakui terkejut melihat gelagat suami dan isteri curang yang menjadikan parkir pasar raya itu untuk bermadu kasih.


Dia yang enggan dikenali berkata, bukti perlakuan tidak senonoh itu kerap kali disaksikannya bersama pekerja lain menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di setiap ruang tempat meletak kenderaan itu.



22 ulasan:

yAnI_ChUbBy berkata...

aper lar nak jadik kan? ..

abu muaz berkata...

hancur sudah kita AL

Dinas Aldi berkata...

gamaknya ingatkan line clear tapi ada CCTV la pulak, haha!

Wanita Mutalib berkata...

tak tahu malu?

baincardin berkata...

apa puncanya semua ini???

RizuwanMasri berkata...

dia buat pe tu ? kurang jelas la . :(

miss fatihah berkata...

eh eh..ada pulak cmtu

Ly_Tulip berkata...

tataw nak cakap ape dah....dunia akhir zaman...maksiat merata2.. :(

kella berkata...

Astaghfirullah.... tak takut Allah..

Adylia Qarissa berkata...

tak nak komen apa2... :) folow kamo dan salam perkenalan

Liza @ Adzriel AB berkata...

jimat kos... tak senonohnya

Ila berkata...

benda terlarang memang suka org baut kan...huhuhu

~nadyahoney~ berkata...

sbb hubungan terlarang cmni la mereka crik port yg 'strategik'..takut dikesan org lain..entah la, sampai biler nak insaf diorg ni..

~aSFaLiZa~ berkata...

kat mana2 pun jadi la. semoga mereka cepat insaf dan mohon ampun pada Allah swt

ikatankasihku berkata...

zaman sekarang, ramai yg dah tak hirau tu semua, semua main redah jer...cian kat mak ayah diaorg..malu bila ada anak mcm tu....

kella berkata...

Terima kasih sebab sudi ikut blog ku.. =)

Ayie berkata...

gilo.. =.=''

cik sakdi berkata...

la mcm ne leh kantoi ni? da kawen pon nak curang ke? adoiii

chinta... berkata...

astagfirullahalazim...mintak dijauhkan...

rNesZaiNe berkata...

Ish Isk . Tak malu ke???

Ad Rifza berkata...

Camana tau suami isteri curang tu?huhu...kena tangkap ke?

Axie04 berkata...

sengal

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy