Khamis, 28 Julai 2011

akhirnya terjawab sudah, Malaysia tewas ditangan Singapura malam ini..

detik2 jaringan Safee Sali malam ni



akhirnya persoalan lebih 27 juta rakyat Malaysia
terjawab sudah....
singa berjaya membaham Harimau malam ni...(agg 6-4)

apa yang nak dikatakan lagi..?..










10 ulasan:

yanyan berkata...

sobs~ kalahhhhhhh :'(

alizan75 berkata...

apa2 pun syabas harimau malaya...
kerana keberanian nyer......

fadzilah norizan berkata...

still proud with them...btw,already follow ur blog n thanks coz follow mine.....=)

Nisa Zulaikha berkata...

kalah, pasti ada hikmah. kegagalan hari bakal menjamin kejayaan esok sebab tak semua orang akan terus berada di puncak, =)

izah berkata...

Okla tuh Malaysia kalah setakat tertinggal dua mata jer..singa menang pun kerana ada 4 pendatang tanpa izin yang singaja diizikan tu. Klau tak comfirm hampeh gak, team dia orang bukan kuat sangat pun...

Apapun Harimau Malaya wa cayalah sama u all...

echa takashimaya berkata...

its ok.bola tu belum menjadi rezeki kita.may b next time.insyallah =)

alin~hazlin~ berkata...

singgah sini..

salam perkenalan... huhu

Ila berkata...

takpelah,takde rezeki...

opie berkata...

sdihh kan...:( harap timbal balik aggregat kte mnang..ny ta..ape2 pun bangga what sbb mlysia is truly mlysian tpi singapore sume na import..hi3~ mlysia gak hbadd... !!

abu idris berkata...

arrayah.info - Kebencian Kaum Kafir Terhadap Islam Hingga Ke Padang Bola

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy