Sabtu, 30 Julai 2011

[ gambar ] Jom tengok awek cun gantung diri..





tak dapat dipastikan apa motif gadis ni buat mcm ni
yang pasti gadis ni mesti sakit..tak kan tak sakit kan tajam
mata pancing tu...


janganlah ada anak gadis di Malaysia
nak tiru-tiru spt gadis ni buat..



12 ulasan:

farah hanim berkata...

ishh..gile ke ape >.<

Muiz Ilusinasi berkata...

ilang akal btul..T_T

Shah Iznan berkata...

kes xda kerjadah nih keh3

belogkiter berkata...

kurang faham betul niat dia ni

ana mizuki berkata...

sumenye nk glamour tuyh....

Azie Azman berkata...

ape la yang dia ni fikir kan? huhu

Yutaka Mushimura berkata...

kalu dah sakit hati...hati menjadi rosak..makanya..setiap orang yang sakit hati pasti akan pikir bebukan...

em...aku tak salahkan wanita cute berkenaan...yang aku salahkan...adelah orang yang wat wanita cute nih jadi camnih....sungguh sakit hati memang sukar diubati...huhuhuhu

Nina Athira-misu berkata...

manusia ni makin lama makin pelik eh???

cik sakdi berkata...

ooo ingtkan dia gantung leher. wat suspen je SR ni. haha

Bidadari Syurga berkata...

hurmmmmm takda benda dah ke akal ni? eeeeeeeeeeee

just.ain berkata...

mesti kes putus cinta.. yelah. cinta pompuan kan cinta mati~ nak buktikan dya sayang gila2 kat laki la tuh..tak paham btol -.-"

Lilyy berkata...

ish2.. ngeri..!
mmg dah x de kje lain agaknye!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy