Sabtu, 16 Julai 2011

[ gambar ] Pakcik Gatal selamba ngendap payudara perempuan yang sedang tidur dalam bas


wah...pakcik ni..


tajam renungan tu

apa yang difikirkan oleh pakcik ni?

hingga tak sedar dia dirakam

wah..

ishh..



Siapakah yang bersalah? pakcik ke atau perempuan ni yang salah?



sumber gambar : klik sini

15 ulasan:

Adylia Qarissa berkata...

huiiissshhh..nafsu lelaki tak kira tua muda :)

Princess Nur berkata...

Eehee..Padan muka ppuan tu..Pakai sexy sgt

Cik Bell berkata...

bg saya..perempuan nie salah kOt. ce dia tak tayang,msti pak cik tu pun xtgOk kan..nafsu lelaki kan mmg 1..

aimaniman berkata...

salah pakcik aa sbb x pandai jaga mata.. pompuan tu x salah sbb kain dia x cukup so salahkan kain jee.. he hee

Shaherah berkata...

amboi.. sronok pkcik uh.. hahha

kak lang berkata...

amboiii pkcik ni...amik kesempatan plak, yg pmpuan ni plak suka tayang2

Fikri Rais berkata...

gila selamber pakcik nih.. nk tgk pun kave2 lah, huhu...
pompuan tu pun nasib lah, sape suh sexy2, kl sexy2 x nak bg org tgk cmna.. mmg org akan tgk la sbb u sexy.. :)

mamaNoriz berkata...

uiskhhh, hampeh sungguh!
yg tukang rakam pun syok je amik gmbr tak tahu nk tegur...chettt!

Cik Ciku berkata...

followed u back, tqvm=))

cantik blog..

SYAF berkata...

tapi dari sudut pandangan lain.. pakcik tu pun tido gak apa...saip terlentok lagi

iyka syafika berkata...

kelakar lak tengok blik..hihihi

nurayunni berkata...

pak cik gatal!!!

hani@debumelukut berkata...

dah dia nak tunjuk, tak salah lah orang tumpang tengok..Kalau betul dia segan, awal2 lagi dia tak pakai camtu.

belogkiter berkata...

orang tuo ni.. letup seklai kepala baru tau...

Edy Fee berkata...

kompom dua2 salah

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy