Ahad, 31 Julai 2011

[ gambar ] ular berbisa dalam mangkuk tandas..sila berhati-hati

memang cemas..


sangat bahaya

takut

akibatnya tandas ni terpaksa dipecahkan


apa perasaan anda, sedang buang air kecil atau air besar tengok-tengok bawah
mangkuk tandas keluar ular yang mcm dalam gambar tu?

mahu tak melompat kuat terkejuttttt besar sehingga
tak sempat nak capai seluar atau kain
memekik minta tolong kan?

so berhati-hati lah...!


sumber gambar : klik sini


10 ulasan:

Sufy berkata...

ish3, nauzubillah..penah terbayang macam ni...

Encik Amman berkata...

benar2 dasat. hee.. harap2 bukan ular tedung seluar yang tertinggal.

Daktechic berkata...

ha,.cte btul neh,.aritu kt umh my abg ade mcm neh,.b0mba ckp ular swa weyh,.seb baek la cpt terperasan

AIEN NOT ALIEN berkata...

sakit perut terus hilang kalau macam ni..

an nyek berkata...

haha...skali kene "ngap" baru tau...haha

iena_mieyna ^^ berkata...

huaaaaa..... scarrryyyy!! mcm citer snake on plane dh...wuarghhh!! takot nak masuk tandas..seram..

qhaizaa berkata...

uihhhh..bahaya tolll..terkenang pengalaman aku kat jamabn umah nenek aku..huhuhu....neked mile aku time tuu..huhuhuhu...
http://qhaisrose.blogspot.com

Azie Azman berkata...

azie penah terfikir macam ni..
tak sangka memang betul-betul jadi..
nauzubillah..
takotyeee!

stiletto ungu berkata...

serammmm....

stiletto ungu berkata...

serammmm....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy